Beantwoord

afstandsbediening defect

  • 15 January 2021
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Hallo,

mijn afstandsbediening is defect, ik kan alleen geen nieuwe aanvragen, op de site geeft hij telkens aan dat er een fout is opgetreden en later nog eens moet proberen. 
dit is al vanaf gisteren 

icon

Beste antwoord door joop2011 15 January 2021, 15:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum.

 

Heb je de batterijen al vervangen?

Zie hier om een nieuwe aan te vragen. 

 

Wil je op een moderator wachten, vul dan je gegevens in je account op dit forum in.

Alleen de moderators (medewerkers KPN) kunnen de gegevens zien. 

Het kan wel een paar dagen duren voordat een moderator (i.v.m. drukte) reageert. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Kicky89 ,

 

Je geeft aan dat j top de site een foutmelding ontvangt. Hieronder staat met dikgedrukte letters  wat je kunt doen bij een foutmelding:

 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening nu wel is gelukt? 

 


ik heb het geprobeerd alleen ik krijg het product niet verbonden, mogelijk zijn de gegevens niet actueel zegtie?

Reputatie 7
Badge +20


ik heb het geprobeerd alleen ik krijg het product niet verbonden, mogelijk zijn de gegevens niet actueel zegtie?

 

Welke gegevens heb je dan ingegeven? 

Zie hier. 

Je moet daar je gebruikersnaam en wachtwoord ingeven die je ook op MIJNKPN gebruikt.

Dus niet van dit forum.

Deze heb je gekregen nadat alles is aangelegd en het wachtwoord kan je aanpassen. (gebruikersnaam (mail adres) ook als ik het goed heb).  

Volg de instructies van @Noordzee