Beantwoord

Afstandsbediening reageert traag op de ontvanger

  • 9 December 2020
  • 8 reacties
  • 2665 keer bekeken

Badge

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Heb daarnet een nieuwe afstandbediening van jullie per post gekregen, afgestemd op de tv maar het duurt erg lang totdat de tv reageert op 'menu' en 'gids'. Op alle andere commando's wordt er wel meteen gereageerd.

Ligt dit aan het 'Arris'-kastje/ontvanger? 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

 

icon

Beste antwoord door Anneke-Anna 19 December 2020, 08:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @bernvries, Welkom hier! Het is hier druk, vandaar dat mijn reactie wat aan de late kant komt. Had je dit probleem niet met je vorige afstandsbediening? Kun je de ontvanger eens een Frisse start geven? 

Badge

Hoi @bernvries, Welkom hier! Het is hier druk, vandaar dat mijn reactie wat aan de late kant komt. Had je dit probleem niet met je vorige afstandsbediening? Kun je de ontvanger eens een Frisse start geven? 

Had het probleem ook met de vorige afstandbediening.

Zal een frisse start proberen...maar moet de laatste tijd wel vaak frisse starten uitvoeren...   :(

Badge

Hoi @bernvries, Welkom hier! Het is hier druk, vandaar dat mijn reactie wat aan de late kant komt. Had je dit probleem niet met je vorige afstandsbediening? Kun je de ontvanger eens een Frisse start geven? 

Had het probleem ook met de vorige afstandbediening.

Zal een frisse start proberen...maar moet de laatste tijd wel vaak frisse starten uitvoeren...   :(

 

Nee, het ligt niet aan de afstandsbediening heb ik gemerkt maar aan de reactie van de tv. De nieuwe afstandsbedienig heeft hetzelfde euvel. Vooral 'gids’ en menu geven trage reacties, andere opdrachten reageren meteen...

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @bernvries, Welkom hier! Het is hier druk, vandaar dat mijn reactie wat aan de late kant komt. Had je dit probleem niet met je vorige afstandsbediening? Kun je de ontvanger eens een Frisse start geven? 

Had het probleem ook met de vorige afstandbediening.

Zal een frisse start proberen...maar moet de laatste tijd wel vaak frisse starten uitvoeren...   :(

 

Nee, het ligt niet aan de afstandsbediening heb ik gemerkt maar aan de reactie van de tv. De nieuwe afstandsbedienig heeft hetzelfde euvel. Vooral 'gids’ en menu geven trage reacties, andere opdrachten reageren meteen...

Je bent helaas niet de enige

Reputatie 1

Volgens mij ligt het aan ontvanger en niet aan afstandsbediening. Ik heb twee ontvangers en afstandsbedieningen en bij beide regeert het traag. Sinds update, nieuwe scherm, gids, etc. werkt het vertragend.

Ik heb ook dit probleem, sinds een paar weken.

Reputatie 1

KPN is bezig met đit probleem en volgens onderstaande inf zou het voor 20 januari opgelost worden

 

Ik heb dat nieuwe menu sinds kort, maar het probleem lijkt alleen maar groter te zijn geworden, d.w.z. dat de reactie nog trager is.