Beantwoord

Afstandsbediening (voor ZXV8001 tv-ontvanger - 845971) koppelen aan Sony TV

  • 29 December 2020
  • 8 reacties
  • 231 keer bekeken

Reputatie 1

Ik ontving gisteren een nieuwe afstandsbediening; mijn vorige was stuk. Het lukt me echter niet hiermee ook de tv (Sony) te bedienen. Het gaat om de volgende afstandbediening:

 

 

Als ik naar de instructies op de website van KPN ga, staat er dat ik het menu moet openen (wat lukt) en daarna ‘Afstansbediening instellingen’ moet selecteren. Zie hieronder:

 

 

Het menu van mij ontvanger is echter een paar weken geleden bijgewerkt naar het nieuwe menu van KPN. Hier staat geen optie ‘Afstandsbediening instellingen’ meer bij. Ik kan de optie dus niet selecteren. Met andere woorden: volgens mij is de informatie op de website van KPN verouderd.

Iemand een idee over hoe de afstandsbediening te koppelen?

Met hartelijke groet,

Edward

icon

Beste antwoord door Dalmulder 4 January 2021, 07:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Dalmulder, welkom hier. 

Dat weet ik. Dat gaat via een code. Welke code je precies nodig bent lees je op de site op de pagina over het koppelen van de afstandsbediening

Reputatie 7

Dat gaat niet via een code maar via het menu.

 

Reputatie 7
Badge +20

Je hebt helemaal gelijk @wjb, ik heb de andere afstandsbediening in mijn hoofd.

Reputatie 7

Focus Bart Focus. :wink:

Reputatie 1

Dank allen voor het meedenken. De oplossing zat uiteindelijk in het kopen van een andere afstandsbediening. Die werkte (via een code) binnen 10 seconden met de televisie. Kortom, alles werkt weer.

Reputatie 7

Dank allen voor het meedenken. De oplossing zat uiteindelijk in het kopen van een andere afstandsbediening. Die werkte (via een code) binnen 10 seconden met de televisie. Kortom, alles werkt weer.

Wat voor een afstandsbediening heb je nu dan, want de afstandsbedieningen voor de ZXV8001 stel je niet in via een code maar via het menu.

Heb je nu wellicht een helemaal witte afstandsbediening?

Reputatie 1

Dank allen voor het meedenken. De oplossing zat uiteindelijk in het kopen van een andere afstandsbediening. Die werkte (via een code) binnen 10 seconden met de televisie. Kortom, alles werkt weer.

Wat voor een afstandsbediening heb je nu dan, want de afstandsbedieningen voor de ZXV8001 stel je niet in via een code maar via het menu.

Heb je nu wellicht een helemaal witte afstandsbediening?

Ik heb nu de volgende afstandsbediening:

Instellen gebeurde via een code.

 

Vr.gr.

Edward

Reputatie 7

Dat is onderdaad een gewone afstandsbediening en niet de bluetooth afstandsbediening die bij de ZXV8001 hoort. Het werkt, maar is eigenlijk niet hoe het zou moeten.