Beantwoord

afstandsbediening werkt niet goed

  • 2 November 2020
  • 1 reactie
  • 108 keer bekeken

Badge

Ik heb een probleem met mijn kpn afstandsbediening hij werkt wel maar niet via Bluetooth dus ik kan mijn tv wel koppelen maar als ik hem onder de dekens heb gebeurd er niks. Ik heb al meerdere keren geprobeerd hem opnieuw te koppelen maar dat werkt niet ook de tv ontvangen uit het stopcontact halen werkt niet. En er knippert een blauw lampje als ik op een knop druk. Heeft iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 November 2020, 17:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Koenvanheesch ,

Als je jouw zenderpakket uitbreidt met het 4K-pakket (onderdeel van KPN Hussel), dan krijg je een speciale 4K-ontvanger. En bij deze ontvanger zit wel een afstandsbediening met Bluetooth. 

Je kunt dit extra pakket aanvragen via Mijn KPN. 

Heb je nog geen KPN Hussel?, zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

Â