Beantwoord

afstandsbediening zxv7200 werkt deels

  • 26 August 2020
  • 8 reacties
  • 87 keer bekeken

Mijn afstandsbediening werkt niet meer op alle knoppen. Bijv. Het volume kan ik niet meer veranderen en sommige zenderknoppen werken niet. 
 

batterijen vervangen, helpt niet. De knoppen op de ontvanger werken wel. Graag een nieuwe afstandsbediening 

icon

Beste antwoord door Bart_ 27 August 2020, 09:53

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo @Rottum 

Graag wil ik je vragen of je je profiel hier wilt invullen. Dit kan je hier doen.

Als je dit hebt gedaan graag dit even zeggen zodat een KPN Medewerker je verder kan helpen.

Reputatie 7
Badge +20

We maken het je nog even makkelijker, @Rottum Via deze pagina op onze website kun je heel gemakkelijk zelf een nieuwe afstandsbediening aanvragen! 

Reputatie 7
Badge +28

@Bart_ 

Dit aanvragen via de website werkt niet voor een afstandsbediening van een Digitenne-ontvanger! 

Zou jij de klant een afstandsbediening willen opsturen zodra het profiel gevuld is? 

 

@Rottum 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 

Heb het forumprofiel ingevuld

Reputatie 7
Badge +28

Top, dan kan @Bart_  jou nu voorzien van een nieuwe afstandsbediening.  

Reputatie 7
Badge +20

Ha! Over dat Digitenne-aspect had ik even heen gelezen. Dat kan inderdaad niet online en het snelste is in zo'n geval even bellen met de klantenservice. Vanzelfsprekend hoef jij dat nu niet meer te doen, @Rottum want ik heb een nieuw voor je aangevraagd en die komt naar je toe met de post! 

Goed geregeld. Dank je wel. Ga ik die proberen

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan @Rottum ! :thumbsup_tone3:

Soms moet zelfs moderator Bart scherp gehouden worden……

 

Reageer