Airplay werkt niet

  • 23 October 2020
  • 4 reacties
  • 347 keer bekeken

Ik ervaar hetzelfde probleem. Het werkte eerst gewoon op de Apple TV3 die ik in onze camper heb liggen. Ineens vorige week niet meer, ook de melding dat het met Apple TV3 niet werkt.

 

wij nu werkendje weer weg en ik de Apple TV4 maar meegenomen. Maar helaas hetzelfde, werkt niet en dezelfde melding. Zowel Apple TV als iPhone zijnbup to date. 
 

wat een teleurstelling zeg!!!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @RamonO . Welkom op het forum.

Appletv4 ondersteunt airplay 2 toch? Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Beste Erwin, ik heb mijn profiel aangevuld.

Dankjewel. Ik wil hiervoor een ticket aanmaken en heb de volgende informatie nodig:

 

-Versie van de iTV app:
(deze kan de klant vinden onder kopje Profiel > Hulp & ondersteuning > Over deze applicatie)

-Welke versie van het besturingsysteem draait op het apparaat/apparaten? 

-Hoe luidt de melding precies?

-Gebruik je daar wifi of mobiele data?
 

Alle versie van de apps op alle devices zijn up-to-date. Dat is het eerste wat ik gecheckt heb.

Het betreft een Apple TV4 en iPhone XS.

met de telefoon van mijn vrouw iPhone 6 werkt het wel.

de melding die ik krijg is dezelfde melding als wat in de threat staat waar ik mijn reactie geplaatst had. Iets met dat het niet mogelijk is met een Apple TV3 Airstream toe te passen.

Thuis heeft het gewerkt: Apple TV op de WiFi, telefoon via data kpn. In de camper Apple TV WiFi verbonden met telefoon en die telefoon met data en dan proberen te Airsteamen naar AppleTV.

waarom maken jullie iTV niet beschikbaar op Apple TV?