Vraag

Al mijn zenders beneden verdwenen!

  • 3 February 2020
  • 12 reacties
  • 411 keer bekeken

Reputatie 1

Alleen beneden! Ik zie het menu, gids. Netflix doet het gewoon enz. Alleen zwart beeld al mijn zenders zijn verdwenen.

 

Ge reset, andere kabels, alles nagekeken. Enzovoorts en al mijn zenders zijn eruit!

Hij geeft aan dat hij (bijvoorbeeld) op rtl4 staat als je zapt .Alles kun je doen en zien BEHALVE de zender! 

Heel raar...

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Silboo69 

Ga via het menu naar instellingen en druk tweemaal op de gele knop van de afstandsbediening
Zet Software verwijderen op Ja en klik op Bewaar instellingen.
Nu gaat de ontvanger nieuwe software ophalen en moet het weer goed werken.

Reputatie 1

Dank je wel huistijger!

 

Ik ben het nu aan het doen. Ben benieuwd!

 

En het werkt NIET!

 hij haalde de zenders op en hup weer zwart beeld! Mijn zenders nog steeds weg!

 

Reputatie 6
Badge +8

Probeer de ontvanger eens op een andere hdmi aansluiting aan te sluiten.

Reputatie 7
Badge +21

Haal de HDMI kabel even uit de ontvanger en stop hem er weer in (Terwijl de ontvanger en de TV aan staat)

Welke tv-ontvanger heb je?

 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Silboo69, welkom terug! Goed dat je het forum weer gevonden hebt. Heb je de tips die hierboven gegeven worden al ter harte kunnen nemen? Begrijp ik goed dat de andere twee ontvangers hun werk wel gewoon doen? Ik ben benieuwd wat de HDMI-kabel opgeleverd heeft. 

Reputatie 1

Ik heb alles al geprobeerd! Zelfs andere kabels... 

Kastje van boven naar beneden gehaald. 

 

Blijft hetzelfde! Mijn zenders zijn beneden gewoon ...weg

Reputatie 1

Netflix doet het alleen geen zenders!

Dat is lastig!

Zet éérst de ontvanger 1 minuut uit met de schakelaar op de achterkant en doe hetzelfde met de tv (stekker uit stopcontact).

Zet ze beide weer aan.

Daarna bij de reset BEIDE opties op ja zetten :wink: .

Het is mij nog niet helemaal duidelijk. De andere tuners geven op die andere plekken nog wel beeld? Maar zodra je die naar beneden verplaatst is er geen beeld? 

Reputatie 1

Het is mij nog niet helemaal duidelijk. De andere tuners geven op die andere plekken nog wel beeld? Maar zodra je die naar beneden verplaatst is er geen beeld? 

Ja boven doen mijn tv's het gewoon. Ik pakte dus het tv kastje van boven en sloot deze beneden aan. En alles bleef zo.

 

Reputatie 1

Dat is lastig!

Zet éérst de ontvanger 1 minuut uit met de schakelaar op de achterkant en doe hetzelfde met de tv (stekker uit stopcontact).

Zet ze beide weer aan.

Daarna bij de reset BEIDE opties op ja zetten :wink: .

Thanx heb ik allemaal al gedaan😁

Netflix doet het wel met beeld.…

Mijn zenders zijn verdwenen🤔

Reputatie 1

Hij doet het weer!!! Hoe??? Geen idee…

 

Dank jullie hartelijk lieve mensen!❤