Vraag

Alleen geluid bij Live TV streamen via AppleTV

  • 12 October 2021
  • 9 reacties
  • 318 keer bekeken

Alles kan ik vanaf mijn iPhone naar het TV-scherm streamen, alleen live TV m.b.v. KPN iTV, lukt niet; ik krijg allen het geluid. Hoe komt dit en hoe krijg ik het wel voor elkaar ?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7

Hoe "stream" jij naar jouw televisie?

Via Airplay 2 of casten naar een (ingebouwde) Chromecast?

M.b.v. Apple TV.

Reputatie 7

M.b.v. Apple TV.

Dus door de lucht (wifi) naar de Apple TV?

Ja

Reputatie 7

Hmmm, dat zou gewoon moeten werken.

Met een lightning hdmi kabel zou je inderdaad geen beeld krijgen maar jij gebruikt dus Airplay 2 en dat zou geen probleem mogen zijn.

Ik hoop dat er snel iemand van KPN zal reageren om je hierbij te helpen.

 

KPN weet het ook niet en verwees mij naar het KPN-forum.

Reputatie 7

KPN weet het ook niet en verwees mij naar het KPN-forum.

De moderators van KPN hier op het forum hebben iets meer ingangen dan klantenservice dus laten we hopen dat zij er wel iets zinnigs over kunnen zeggen.

Dan hoop ik dat een moderator mij kan helpen; kan ik ook NPO Plus op het TV-scherm krijgen.

Hoi @jb12 . Welkom op het forum.

Eerst even een paar dingen uitsluiten. Je gebruikt dus de app? Die heb je al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, neem ik aan?

Je noemt expliciet ‘live tv kijken’. Dus als je via de app uitzendingen terugkijkt of opnames start, krijg je wél beeld? Wat voor iPhone heb jij en is de firmware helemaal up-to-date?Â