Vraag

Alleen maar beeld bij NPO 1, 2 en 3, bij de rest vd zenders blijft het beeld zwart

  • 8 January 2023
  • 9 reacties
  • 796 keer bekeken

Ik krijg alleen maar beeld bij NOP 1, 2 en 3. Bij de rest vd zenders blijft het beeld zwart. Hoe los ik dat op?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welke KPN tv decoder heb je?

experiabox V1

Reputatie 7
Badge +20

experiabox V1

 

Ik denk Experiabox V10

 

Maar, welke KPN tv decoder heb je? 

Hoe kijk je televisie? 

Ja sorry idd V10. 

 

Ik geloof dat ik je niet helemaal snap. Ik heb zon HDMI kastje aangesloten op de tv.  Ik heb de tv al een paar maanden niet aan gehad, maar ik dacht eigenlijk dat geen 1 zender het deed, maar nu blijkt 1 ,2  en 3 het wel te doen, maar de rest dus niet.

Reputatie 7
Badge +20

Ja sorry idd V10. 

 

Ik geloof dat ik je niet helemaal snap. Ik heb zon HDMI kastje aangesloten op de tv.  Ik heb de tv al een paar maanden niet aan gehad, maar ik dacht eigenlijk dat geen 1 zender het deed, maar nu blijkt 1 ,2  en 3 het wel te doen, maar de rest dus niet.

 

Als je zo'n HDMI kastje bedoelt met 1 HDMI in en meerdere uit, haal dat HDMI kastje er tussen uit.

Dat is een bron van problemen.

 

Maar welke KPN tv decoder heb je?

Heb je wel een tv pakket? 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Nicole Bohncke! Heb je de laatste reactie van @joop2011 nog gezien? Of kan je alle zenders weer zien?

Nee nog steeds niet. Maar ik snap hem niet.  

Reputatie 7
Badge +17

@Nicole Bohncke wil je in dat geval je profiel invullen? Dan kijk ik vanuit onze kant na of er iets geks in de systemen staat.

Verder is 1 van de vragen welke ontvanger je van ons hebt. Op de onderkant van je tv-ontvanger zit een sticker. Daarop staat het model. Die begint vaak met “VIP”, gevolgd door een aantal cijfers. Of “HMB”.

Ook was de vraag of je nog andere kastjes tussen de tv-ontvanger en de tv in hebt zitten. Bijvoorbeeld een geluidssysteem. Of dat er een HDMI kabel direct vanaf de tv-onvanger naar je tv gaat. 

Hoi Nicole,

ik had hetzelfde als jij. Ik had de TV uit de huiskamer naar de slaapkamer verhuisd,  aangesloten en ingeregeld. Alleen maar 3 zenders,NPO 1-2-3. een paar keer opnieuw geprobeerd, zelfde resultaat.

Van de andere zag ik wel een “soort” aankondiging, maar daarna bleef t zwart.

Toen alle draden aan de TV gecheckt, toen alles uitgezet (schakelaar) en een minuut gewacht.

Na opnieuw inschakelen…..BINGO. Hij deed t weer. Dus….misschien bij jou ook ?

Opm. ik had VIP 5202 KPN