Beantwoord

Alleen NPO 1, 2 en 3 zichtbaar

  • 1 July 2020
  • 3 reacties
  • 208 keer bekeken

Goede morgen, ik heb een soortgelijk probleem, maar dan zonder foutcode, heb 2 tv ontvangers waar van 1 dit probleem heeft en de andere niet. Ik heb dit probleem al vanaf vorige week, daarvoor werkte alles naar behoren, er is in die tij niets bij mij veranderd ik heb al van alles gedaan, ontvanger opnieuw opgestart, geen resultaat. ontvangen gereset, nieuwe software geladen, geen resultaat, modem V10 gereset zonder een aansluiting er op, alleen tv ontvanger aangesloten nadat internet lampje groen brande, geen resultaat. ook al contact gehad met KPN, er is een ticket aangemaakt, gisteren contact gehad, heeft to op heden nog geen resultaat gehad. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 July 2020, 19:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @ronaldvangorkom, welkom! Hoe staat het er nu voor? Heb je inmiddels opnieuw contact gehad naar aanleiding van het ticket? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten? Wil je in dat geval ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

Reputatie 7

We hebben geen reactie meer van je gezien @ronaldvangorkom, ik ga er vanuit dat dat betekent dat het gelukt is. Als dat niet zo is, of als je andere vragen voor ons hebt, weet je ons te vinden.

issue is opgelost