Android Remote app voor KPN TV+ box

  • 5 April 2023
  • 6 reacties
  • 3313 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +6

DiW7022 en Android-TV volledig bedienen met je Smartphone 

Smartphone en Android-TV moeten wel op dezelfde WiFi zitten.

Je kan het op je Android-TV of DiW7022 uitvoeren. 

Hdmi-cec op Android-TV en DIW7022 inschakelen.

Uitgevoerd op een Philips Android-TV met DIW7022 alles werkt perfect uit/aanschakelen, volume, zappen en schakelen tussen Tv en ontvanger.

 

Voorbeeld hier is uitgevoerd op een Philips Android-TV.

Uitvoeren op DiW7022 of een ander Android-TV zal wat afwijken qua instelling-benaming maar het komt op hetzelfde neer. 

 

Android-TV > Playstore > Zank Remote Android FTV .

Android-TV > Instellingen > Apparaatvoorkeuren > Apps > Speciale app-toegang > Weergeven vóór andere apps > Zank Remote > Aan.

Android-TV > Instellingen > Apparaatvoorkeuren > Over > OS-Build paar keren op BUILD drukken tot er verschijnt: Je bent nu Ontwikkelaar > Terug > Apparaatvoorkeuren > Ontwikkelaarsopties > USB-foutopsporing > Aan > OK

Android-TV > Zank Remote FTV > Altijd Toestaan vanaf deze computer Aanvinken > Toestaan > Granting Permission > Toestaan.

 

Smartphone > Playstore > Zank Remote FTV > Zoekvak ( rechtsboven) > Verbind met Android-TV.

 

Smartphone > Zank Remote > linksboven naast Instellingen-knop bevindt zich een afstandsbediening 

EGP knop is om terug te gaan naar DIW7022 startscherm.

Home knop is om terug te gaan naar Android-TV startscherm 

De rest mag je zelf uitvogelen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Dit kan ook gewoon met google home... 

Reputatie 6
Badge +6

Dit kan ook gewoon met google home... 

Kan je met Google home van npo 1 naar npo politiek op  kanaal 83?

Op mijn smartphone met Google home kan ik niet van zender wisselen 

Reputatie 6
Badge +7

Via het toetsenbordje rechtsboven. Daar zendernr intikken

Reputatie 6
Badge +6

Via het toetsenbordje rechtsboven. Daar zendernr intikken

Ik weet het Google home of met Google TV app.,hoe zap je door je zender hiermee?

Als je op DiW7022 naar Npo 1 kijkt en je wil zappen naar rtl4 hoe doe je dat met Google afstandsbediening? 

Reputatie 6
Badge +7

Bij het toetsenbord zendernummer intikken 

Reputatie 6
Badge +6

Bij het toetsenbord zendernummer intikken 

Ik heb het geprobeerd het kan van zender wisselen,

Als ik tv kijk op DiW7022 wanneer ik op home druk ga ik terug  naar Android-TV startscherm, hoe kom je weer op DiW7022 startscherm.

Gebruik wat je gewend bent of wat je makkelijker vindt.