Vraag

app kpn onthoudt niet waar ik ben gebleven

  • 14 December 2020
  • 1 reactie
  • 116 keer bekeken

Ik kijk een film terug, ineens storing van iPad en ik moet film weer opnieuw kijken, terwijl ik net nog maar een kwartier moest. Dan kan ik ineens niet vooruit spoelen terwijl ik het eerste uur helemaal gezien heb. Waarom onthoudt de app mijn gekeken dingen niet zodat ik een film ook in twee keer kan kijken?

we waren hiervoor bij ziggo, bagger internet maar die app deed dat wel. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Klopt. Heb ik hier ook al eens gehad door lege batterij. Als de app eruit klapt (of in mijn geval de laptop terwijl de app werd gebruikt) wordt dát moment niet onthouden. Wel als je de film 'netjes’ stopt.

Maar dat je niet vooruit kon spoelen kwam vast door het feit dat je die film via de gids terugkeek. Want als het gewoon een opname was geweest dan 'mag’ je wel vooruitspoelen. Via de gids mag dat niet met commerciëlen. Ook niet bij Ziggo.

Dat is voor mij al een reden om zeker geen films op die manier te kijken. En je hebt nog eens 40 minuten extra aan reclametijd.