Beantwoord

App voor KPN iTV werkt niet goed na update

  • 21 March 2020
  • 24 reacties
  • 346 keer bekeken

na de laatste update zit er een kleine bug in de app.

Na het sluiten van een gekeken opname kom je niet terug op de startpagina zoals vroeger maar 

sluit de app helemaal af en moet je weer opnieuw opstarten. Niet heel erg maar wel irritant.

App ook al helemaal opnieuw geinstalleerd maar probleem blijft.

icon

Beste antwoord door Natasja 26 June 2020, 16:31

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 7

Op wat voor een apparaat ervaar je die bug want ik kan dat niet reproduceren op mijn Huawei MediaPad M3.

Apparaat is een Ipad 4.

Reputatie 7

Apparaat is een Ipad 4.

Helder, daar heb ik geen ervaring mee aangezien wij geen apparatuur van Apple gebruiken.

Ik hoop dat een moderator van KPN dit topic binnenkort op zal pakken.

Vermoedde ook al dat dit een kwestie van IOS is. 

Het is ook geen megaprobleem alleen vervelend en slordig. 

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Ik wacht op KPN.

Reputatie 6
Badge +9

Dag @John Bo. Van harte welkom hier. Het is zeker geen wereldramp, maar dat lijkt mij ook wel irritant. Vooral als het voorheen niet zo was. @wjb, fijn dat je even hebt getest of je het kon reproduceren. Wordt gewaardeerd! :slight_smile:  Ik heb de bug gemeld bij het ontwikkelteam. Als ik een reactie heb, dan deel ik die hier. 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @John Bo. We kunnen het issue helaas niet reproduceren. Ik heb daarom vanuit de ontwikkelaars nog een aantal vragen voor je:

  • Wat is het versienummer van de app?
  • Welke iOS versie gebruik je?
  • Speelt het probleem bij alle opnames of alleen bij specifieke items?
  • Doet het probleem zich altijd voor?

Zou je bovenstaande vragen kunnen beantwoorden? Dan speel ik die informatie weer door binnen de organisatie, zodat het probleem verder kan worden uitgezocht. 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @John Bo. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik hieruit opmaken dat de iTV app inmiddels niet meer crasht bij het sluiten van een bekeken opname? Ik lees het graag als ik nog iets voor je kan doen.

Hallo Natasja,

Sorry voor de late reactie maar nee het probleem bestaat nog steeds. Het gaat hier om een IPAD 4 alleen maar voor wat simpele dingen gebruikt wordt.

IOS is 10.3.3    versie app is 6.6.0

Probleem altijd bij alle opnames. Sterker nog ook bij live programma's speelt dit probleem. Het kruisje rechtsboven sluit dus de hele app af. Ik heb toevallig ook nog onlangs een herstelkopie terug gezet met de vorige app en die werkte prima. Inmiddels weer geüpdate en nu weer fout. Ik wacht dus rustig af.

Reputatie 6
Badge +9

Dag @John Bo. Jammer dat je hier nog steeds tegenaan loopt. Ik heb de informatie doorgegeven aan het ontwikkelteam. Als ik een terugkoppeling van ze heb, laat ik het hier weten.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @John Bo. Het ontwikkelteam heeft het issue nog niet kunnen reproduceren. Het lijkt dus te gaan om een specifiek probleem en dan is het belangrijk dat we zoveel mogelijk informatie hebben. Zou je nog aan me kunnen doorgeven wat het exacte modelnummer van je iPad (dus A1549 bijvoorbeeld) is? En heb je nog andere Apple apparaten in huis? Zo ja, welke? En speelt het issue daar ook op? Welke app versie was de herstelkopie? Kun je dat nog controleren? Ik hoor het graag! 

Reputatie 6
Badge +9

@John Bo, ik heb helaas geen reactie meer van je gezien. Ervaar je nog steeds problemen met de app of is het inmiddels opgelost? Ik lees het graag.

Hallo Natasja,

Modelnummer is A1548

De app versie in de geestelijke was zoals gezegd 6.6.0.

Inmiddels heb ik deze geupdate naar de laatste versie 6.6.2. Ook deze heeft nog steeds dat probleem. Zoals gezegd in de versie voor 6.6.0 speelde het probleem niet.

 

 

 

 

Reputatie 7

Zojuist is versie 6.6.4 beschikbaar gekomen.

Die zou het probleem moeten verhelpen.

Zie dit bericht.

 

Reputatie 6
Badge +9

Duidelijk, @John Bo. Zoals @wjb zegt is er vandaag een nieuwe appversie beschikbaar gekomen. Wil je de app eens updaten en mij laten weten of het probleem hiermee is opgelost?

Hallo Natasja,

Ik heb de update geïnstalleerd.  Probleem blijft echter  bestaan. Bij klik op het kruisje rechtsboven sluit de app af. Dit gebeurt zowel bij opnames als bij tv kijken.

 

 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo Natasja,

Ik heb de update geïnstalleerd.  Probleem blijft echter  bestaan. Bij klik op het kruisje rechtsboven sluit de app af. Dit gebeurt zowel bij opnames als bij tv kijken.

 

 

Dat is spijtig. Wil je voor de zekerheid eens een screenshot delen van het kruisje waar je op doelt? Dan stuur ik die ook mee naar de ontwikkelaars.

Reputatie 6
Badge +9

@John Bo, ik heb de informatie doorgegeven aan de ontwikkelaars. Die gaan nu kijken of ze het probleem kunnen reproduceren. Ik ben nog wel even benieuwd of je de mogelijkheid hebt om het te testen op een ander iOS apparaat. Werkt de iTV app daarop wel naar behoren? 

Dag Natasja,

bijgaand een screenshot. Het gaat om het kruisje rechtsboven. Voor de goede orde op mijn android telefoon gaat het goed e n ga je netjes een stapje terug.

 

Ik heb trouwens geen tweede IOS apparaat. Misschien bij familie of bekenden maar dat kan even duren. Ik ga het proberen .

Reputatie 6
Badge +9

Bedankt voor de aanvullende informatie. En als je nog de mogelijkheid hebt om dat te testen, dan is dat vooral mooi meegenomen. :slight_smile:

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @John Bo, even een update. Momenteel kan er helaas nog niet getest worden, omdat mijn collega's het apparaat niet paraat hebben door de coronacrisis. Ze zijn nu aan het kijken of ze het exacte model toch kunnen bemachtigen om de crash in de iOS app te reproduceren. We zijn er dus nog mee bezig! Als ik nieuws heb, dan laat ik het natuurlijk weten.

Reputatie 6
Badge +9

Dag @John Bo. Allereerst excuses dat je nu pas weer van me hoort. Ik lees zojuist dat het spijtig genoeg niet is gelukt om het model tot beschikking te krijgen. Echter, inmiddels is appversie 7.0.0 gelanceerd. Wil je de app eens updaten en controleren of het probleem nog speelt?

Dag Natasja,

Heb de laatste update er op aan staan.

Werkt weer als vanouds.

Bij afsluiten kom ik weer netjes terug in het hoofdmenu.

Bedankt.

Gr. John

Reputatie 6
Badge +9

Dag @John Bo. Bedankt voor je reactie. Heel fijn om te lezen dat het weer werkt zoals het hoort. En nogmaals excuses dat de oplossing zo lang op zich heeft laten wachten. Mocht je toch nog ergens vragen over hebben, dan weet je me te vinden.

Reageer