Beantwoord

Apparaatbeheer iTV

  • 29 August 2020
  • 4 reacties
  • 966 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb in de laatste periode aan enkele vrienden mijn iTV app “uitgeleend”. 

Nu zie ik dat ik bij apparaatbeheer al deze vrienden kan verwijderen. 

Mezelf heb ik ook verwijderd, maar toch kan ik de app gewoon nog gebruiken met al mijn gegevens en opnames. 

Hoe is dit mogelijk terwijl ik mezelf heb verwijderd?

Wil dat zeggen dat al mijn vrienden nu evengoed dan nog gebruik kunnen maken van mijn app?

 

Ook kan ik nergens vinden hoe ik een wachtwoord kan veranderen. 

Ik log altijd in met mijn KPN account, dat hele langer nr, dus ik heb geen idee of ik ergens iets kan veranderen waardoor mijn vrienden geen toegang meer hebben tot deze app.

 

Hier lees ik dat je de app buitenhuis niet kunt gebruiken maar dat is niet waar. 

Je kunt hem echt wel gebruiken, maar je kunt dan lang niet alle zenders en opnames bekijken.

 

Wie kan me helpen?

icon

Beste antwoord door PeterG 29 August 2020, 15:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Je kunt hier de pincode wijzigen:

https://www.kpn.com/service/televisie/pincode-itv.htm#/0006

Want volgens mij heb je die nodig als je met het abonnementsnummer in wilt loggen.

Je hebt ze toch niet met je KPN ID laten inloggen, hè! Maar met het ITV abonnementsnummer + pincode.

Ik log altijd in met mijn KPN account, dat hele langer nr

Lijkt erop dat je het ITV-abonnementsnummer gebruikt. Meestal beginnend met een 2 en een rijtje nullen.

Als je ze verwijderd log je ze alleen uit op afstand. Inloggen kan dan weer gewoon. Tenzij je de inloggegevens wijzigt. De ITV pincode kun je het eenvoudigst wijzigen via je decoder.

Het ww bij je KPN ID via MijnKPN.

 

Mezelf heb ik ook verwijderd, maar toch kan ik de app gewoon nog gebruiken met al mijn gegevens en opnames. 

Alles wordt opgeslagen onder ITV abonnementsnummer, dus beschikbaar op al je ontvangers en alle apps waarop met jouw gegevens is ingelogd (max 5).

 

Je kunt hem echt wel buitenshuis gebruiken, maar je kunt dan lang niet alle zenders en opnames bekijken.

Klopt. KPN heeft voor minder zenders toestemming deze buiten eigen IP aan te bieden via de app of laptop (tv.kpn.com). Ook zijn er via de app sowieso opnames van minder zenders beschikbaar. Bv BBC First wel live, maar geen opnamen te kijken.

Reputatie 2

Ik heb ze idd laten inloggen met abonnementsnummer en pincode. 

 

[Alles wordt opgeslagen onder ITV abonnementsnummer, dus beschikbaar op al je ontvangers en alle [apps waarop met jouw gegevens is ingelogd (max 5).

Wil dat dan zeggen dat als ik de pincode verander mijn vrienden evengoed gewoon ingelogd blijven?

Wil dat dan zeggen dat als ik de pincode verander mijn vrienden evengoed gewoon ingelogd blijven?

Als jij ze eruit gooit in beheer kunnen ze niet meer inloggen, want je hebt je pincode gewijzigd.

Met ‘alles wordt opgeslagen onder abonnementsnummer’ bedoelde ik dus opnamen.

Je instellingen worden per apparaat onthouden.

Reageer