Beantwoord

Apps op TV

  • 3 November 2020
  • 5 reacties
  • 211 keer bekeken

Reputatie 1

Via mijn HD TV-ontvanger zie ik bij Menu/Apps op TV/Alle apps in totaal 38 apps waaronder YouTube.  Via mijn 4K TV-ontvanger zie op deze wijze maar 36 apps waarbij dan met name YouTube verdwenen is.

Hoe is dit te herstellen en ook, hoe zijn meerdere apps aan Menu/Apps op TV/Alle apps toe te voegen?

 

icon

Beste antwoord door PeterG 5 November 2020, 23:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Je kunt zelf geen apps toevoegen. En er is 1 type ontvanger waar geen YouTube app op staat inderdaad. Volgens mij. Maar het fijne weet ik er niet van.

Reputatie 1

De HD TV-ontvanger is een ARRIS VIP 2952 v2 en de 4K TV-ontvanger is een ZTE ZXV8001. 

Misschien dat iemand de antwoorden op mijn vragen weet?

Reputatie 1

Via mijn HD TV-ontvanger (ARRIS VIP 2952 v2) zie ik bij Menu/Apps op TV/Alle apps in totaal 38 apps waaronder YouTube.  Via mijn 4K TV-ontvanger (ZTE ZXV8001) zie op deze wijze maar 36 apps waarbij dan met name YouTube verdwenen is.

Hoe is dit te herstellen en ook, hoe zijn meerdere apps aan Menu/Apps op TV/Alle apps toe te voegen?

 

 

Youtube en Amazon Prime worden niet toegevoegd aan de 8001. Je mag aannemen dat je die aan een 4k televisie hebt zitten waar die apps OOK al in zitten.

Voor deze apps stellen de eigenaren beveiligingseisen waar deze ontvanger niet meer aan kan voldoen. Voor nieuwe klanten heeft KPN 'm daarom ook al zo'n ¾ jaar niet meer in het assortiment.

Juist omdat aangenomen mag worden dat die apps ook in je 4k tv zitten ruilt KPN hier de 8001 ook niet voor om. Dat is milieutechnisch ook helemaal niet verantwoord.

Het is niet mogelijk om zelf apps aan de ontvangers van KPN toe te voegen.
Dat kan wel in uw televisie (Smart). En je kan een Apple TV kastje kopen. Dan heb je héél véél apps. Nadeel: voor vrijwel al die diensten dien je abonnementen te hebben.

Reputatie 1

Ik heb de vraag nog een keer gesteld omdat ik per vergissing zelf de reactie “Beste antwoord door Buis” creëerde en omdat ik een antwoord had van een slimmerik die afsluitend stelde “Maar het fijne weet ik er niet van.” Kortom, ik dacht er verstandig aan te doen om opnieuw mijn vraag te stellen.

 

Ik heb nu van Peter G. een uitstekend antwoord waardoor wel duidelijk is hoe e.e.a. zit, waarvoor ik hem hartelijk dank.

Met groet, Jan Buis