Beantwoord

BBC Scotland

  • 30 January 2019
  • 6 reacties
  • 305 keer bekeken

Is er een mogelijkheid dat KPN het zenderaanbod uitbreid met de Scotse BBC zenders?
icon

Beste antwoord door huistijger 31 January 2019, 08:11

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Wacht eerst de Brexit maar af, het is de vraag of er dan nog wel BBC doorgegeven -mag- worden.
Overigens via de satelliet kun je ook de Schotse BBC ontvangen, Free to air.
Niet iedereen heeft een schotel of mag er één plaatsen per gemeente zijn daar vrij strikte regels voor. Daar is juist de cai ooit voor bedacht.
Nu vraag ik me af wat een Brexit daarmee van doen heeft. Hooguit de manier waarop deze plaats vind.
Reputatie 7
Badge +21
Lees dit maar eens @Galdor68

https://www.totaaltv.nl/nieuws/brexit-chaos-verdwijnen-bbc-1-en-bbc-2-bij-ziggo-kpn-en-anderen-dichterbij-dan-ooit/
Zojuist gedaan was al benieuwd. Zal dus meer van de Brexit vorm afhangen. Dat gaat dus ook inhouden niet meer uit je bundel bellen en de itv app onbruikbaar tijdens een vakantie daar.
Wel weer een flinke waardevermindering van het tv pakket trouwens mochten die kanalen wegvallen en het is al niet veel.

Maar goed los van de Brexit is er mischien wel de mogelijkheid of het ooit gebeurd is vraag 2 omdat de vraag naar de schotse zenders waarschijnlijk te klein is. Plus zal het zoals in het gelinkte artikel staat juist niet mogen vanwege media wetgeving.
Reputatie 7
Badge +21
Overigens is de Schotse BBC precies gelijk aan de Engelse BBC, het enige voordeel is dat je bij bepaalde uitzendingen niet meer dat rode scherm voor je neus krijgt met even geduld of kijk op kanaal .... zoveel.

Maar ook ik hoop dat het wat mee zal vallen, maar als het een harde Brexit wordt dan wordt het doorgeven ernstig in gevaar gebracht.
Gelukkig kan ik het ook via de satelliet bekijken (of ze moeten die dan ook gaan scramblen)
Dat zou wel hun goed recht zijn heeft zwitserland ook pech.

Reageer