Beantwoord

Beeld geeft strepen

  • 4 May 2021
  • 8 reacties
  • 474 keer bekeken

Reputatie 1

Regelmatig valt het beeld van de TV weg en geeft deze strepen. Door het wisselen van de source ingang of het eruit trekken van de hdmi kabel werkt deze weer goed. Enige idee waar dit in zit ? We hebben dit sinds de tv ontvanger van KPN.

 

 

icon

Beste antwoord door Nico_ 5 May 2021, 14:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Dat ziet er niet best uit inderdaad, heb je al geprobeerd een andere HDMI kabel te gebruiken ??

Om welk TV kastje gaat het precies ??

Reputatie 7
Badge +22

Dat ziet er niet best uit inderdaad, heb je al geprobeerd een andere HDMI kabel te gebruiken ??

Om welk TV kastje gaat het precies ??

En welke merk en type tv heb je?

Reputatie 1

Het is een SAMSUNG UE40JU6650S. Ik heb gebruik nu de hdmi kabel die erbij zit. Ik kan een ander type uit gaan proberen. We hebben dit kastje : https://www.kpn.com/beleef/blog/nieuwste-tv-ontvanger-kpn.htm

Reputatie 7
Badge +22

@ArthurNL21, wat goed dat je een andere HDMI-kabel gaat proberen. Zou je ook eens de software van de tv ontvanger eens opnieuw willen installeren? 

En dan eens kijken of het probleem oplost.

Reputatie 1

Ok bedankt, ik ga ermee testen.

Reputatie 6
Badge +10

Oei, dat is niet lekker televisie kijken! Goed dat je ook even een foto hebt meegestuurd zodat het beeld voor mij wat duidelijker is (no pun intended)
Dit lijkt mij inderdaad op een verstoring van of de HDMI kabel, of de HDMI ingang van de televisie of de HDMI uitgang van de ontvanger.

Ik zou buiten een andere HDMI kabel ook nog een andere HDMI poort op je televisie zelf proberen, dan heb je die 2 mogelijke oorzaken direct getackeld. Laat je nog even weten hoe het is afgelopen?

Reputatie 1

Beter laat dan nooit. Ik heb de HDMI kabel vervangen. Ziet er naar uit dat de kabel niet lekker in het kastje zat. Die hangt ergens achter de TV. Tot nu toe geen problemen meer gehad. 

Reputatie 5
Badge +6

Goed om te horen dat zich voor het moment geen problemen meer voordoen.