Beantwoord

Beeld itv via HMB2260 bevriest aldoor. Herstart lost het tijdelijk op.

  • 21 January 2022
  • 13 reacties
  • 153 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds ongeveer 2 weken werkt onze HMB2260 niet naar behoren. Om de haverklap hebben we bevroren beeldĀ  en moeten dan de stroom afhalen en opnieuw laten opstarten. Dan gaat het weer een tijdje goed.

Het ligt niet aan het internet want deze werkt goed.

Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben? Productiedatum is 14-19-2013

icon

Beste antwoord door Anonymous 21 January 2022, 21:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Badge +19

Is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?

Reputatie 7
Badge +20

Sinds ongeveer 2 weken werkt onze HMB2260 niet naar behoren. Om de haverklap hebben we bevroren beeldĀ  en moeten dan de stroom afhalen en opnieuw laten opstarten. Dan gaat het weer een tijdje goed.

Het ligt niet aan het internet want deze werkt goed.

Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben? Productiedatum is 14-19-2013

Ā 

Hoelang haal je de spanning (in de volksmond stroom) eraf?

Ik adviseer minimaal 2 minuten.

Je kan ook een complete reset doen, zie hier.Ā 

Ā 

En zoals @Joep1965Ā vraagt, hoe is hij aangesloten op de Experiabox.

Want die draadloze netwerkadapters kunnen ook dit probleem veroorzaken.

Vaste UTP kabels is altijd het beste.Ā 

Reputatie 1

hij is met een kabel aangesloten.

Ā 

welk modem heb je eigenlijk?

Reputatie 1

De arcadyan Hmb2260

Bouwjaar 4-9-2013

De arcadyan Hmb2260

Bouwjaar 4-9-2013

Ik bedoel v8,v9,V10 of v10A.Niet de tv ontvanger;)

zoĀ“n ding dus.

Reputatie 1

Sorry dat ik niet eerder reageer.Ā  Dit is hem

Ā 

dat zit goed i.i.g.

Deze reset al gedaan?:

Ā 

Reputatie 1

@martijn197108Ā . Moet ik zwz doen want hij doet verder niks. Dus stroom afhalen, wachten en opnieuw de stroom erop zetten.Ā 

Reputatie 5
Badge +8

Hoi @elefante1,Ā het is natuurlijk irritant als het beeld regelmatig blijft hangen. Zoals @joop2011Ā al noemt, is het vaak voldoende om de ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen te zetten. Ik ben dan ook benieuwd of het is gelukt.Ā Mocht je de ontvanger overigens via een draadloze verbindingsset hebben aangesloten, dan is het voor een optimale verbinding belangrijk dat de adapters rechtstreeks en alleen op het stopcontact zitten aangesloten. Als ze op een verlengdoos zitten of als een tweede ingang van het stopcontact ook wordt gebruikt, dan kan dit het signaal ten negatieve beĆÆnvloeden.

Reputatie 1

@Robin_Ā  ga ik vanavond proberen, fabrieksintellingen. Ben ik dan alles wat ik opgenomen heb kwijt?

@Robin_Ā  ga ik vanavond proberen, fabrieksintellingen. Ben ik dan alles wat ik opgenomen heb kwijt?

Nee,De opnames staan in de cloud en blijven bewaard.

Reputatie 5
Badge +8

Opnames staan inderdaad bij ons het netwerk, die gaan door de reset gelukkig niet verlorenĀ :wink: