Beantwoord

Begin gemist First Dates niet beschikbaar

  • 1 February 2019
  • 12 reacties
  • 2088 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Ik heb een guilty pleasure: First Dates. Echter is deze niet beschikbaar om terug te kijken via Begin Gemist. Dat is alleen het geval bij de laatste afleveringen (een nieuw seizoen), maar dit heb ik nooit gezien.

Hoe komt dit?
icon

Beste antwoord door PeterG 2 February 2019, 18:34

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @sverbruggen, Ik deel deze guilty pleasure! Zo'n leuk programma! Ik zie ook dat het niet mogelijk is om de afleveringen van deze week terug te kijken. Ik zie ook dat de afleveringen van deze week geen nieuwe afleveringen meer zijn. Maandag zijn ze begonnen met het herhalen van seizoen 3. Het nieuwste seizoen(seizoen 7) was erop tot en met vorige week vrijdag. Waarom je deze herhalingen niet terug kan kijken weet ik niet, maar ik ga het voor je uitzoeken en kom hier op terug bij je.


Reputatie 3
Badge +1
Haha, dan bedoelde ik een "ander seizoen" 😉 Ik ga ze nu gewoon opnemen!

Overigens zijn de afleveringen ook niet via NPO3 gemist terug te kijken: https://www.npo3.nl/first-dates/BNN_101378960

In ieder geval bedankt voor moeite!
Reputatie 7
Badge +19
Een ''ander seizoen'' die voor jou nog nieuw is! Ik heb ze gelukkig ook nog lang niet allemaal gezien. Hebben wij nog even geluk met de herhalingen 😁 Opnemen is voor nu de beste optie, zo kun je ze in ieder geval ''terugkijken''.
Reputatie 3
Badge +1
Nu zie ik het ook. Opgenomen werkt het terugkijken inderdaad. En wat een losers zijn het. Nu snap ik het verschil van seizoen 3 en 7 (en 1 in NL)...

😉
Het zal niet aan KPN liggen maar aan de zender (ik begrijp NPO 3).
Want kom net dit tegen:
https://community.ziggo.nl/stel-je-vraag-211/frist-dates-36708

Je schijnt nu een abonnement (€) op NPO start ervoor te móeten hebben....
Reputatie 3
Badge +1
Zoiets vermoedde ik al, vandaar ook dat ik aangaf dat uitzending gemist ook niet werkt. Wel bijzonder dat de afleveringen van andere seizoenen wel werken.
...
Wel bijzonder dat de afleveringen van andere seizoenen wel werken.
Dat zal ongetwijfeld met de afspraken tussen zender en contenteigenaar te maken hebben. M.n. dus voor c.q. van af het nieuwe seizoen. Eerdere seizoenen vallen dan nog onder de oude afspraken.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @sverbruggen, Mijn collega's geven ook aan dat dit het geval is! Een maandje abonneren op NPOSTART plus en je kunt je vrije uren vullen met je guilty pleasure First dates. Ben je weer bij, dan kun je weer over op de volgende guilty pleasure: Temptation Island🤣
Reputatie 3
Badge +1
Kun jij in mijn hoofd kijken ofzo?? Ik kan niet wachten tot volgende week donderdag!

Maar alles gewoon opnemen dus, dan weet ik zeker dat ik het terug kan kijken.
Reputatie 3
Badge +1
@Marina_ https://www.nu.nl/media/5722731/programma-first-dates-groeit-hotelversie.amp 😳😱
Reputatie 7
Badge +19
Yes!!!😁Ik vind de Nederlandse versie nog ongemakkelijker dan de Engelse versie van First dates. Soms moet ik echt even weg zappen, dan is de plaatsvervangende schaamte te groot 😅
Reputatie 3
Badge +1
Haha, precies dat! 😂

Reageer