Vraag

Bepaalde series opnemen werkt niet met TV+

  • 20 October 2023
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

Reputatie 1

Als ik bepaalde series op wil nemen werkt dat niet, tenminste, de afleveringen worden wel opgenomen maar vervolgens kan ik ze niet afspelen, alleen verwijderen. De button afspelen staat er simpelweg gewoon niet naast bij deze serie opnames…

Andere losse programma's opnemen gaat echter wel goed, ik vermoed dus dat de ‘standaard oplossing’ waar de klantenservice steeds mee komt, namelijk alles maar weer eens resetten, geen oplossing biedt maar wel veel frustratie en tijd gaat kosten...

Is dit niet gewoon bij iedereen of moet het echt bij mij persoonlijk opgelost worden? 

Als techneut weet ik vrijwel zeker dat dit echt niet in mijn beide kastjes zit maar op z'n minst iemand van de technische afdeling mijn cloudopslag dan zou moeten resetten oid. 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Gezien de zender, SBS 6, lijkt het mij dat je dit nog via de oude ontvanger hebt ingesteld op het HDglas kanaal 666. Die kanalen zijn online en via TV+ niet beschikbaar; ook opnamen ervan niet.

Neem op van de 'gewone’ HD kanalen 1 t/m 10 en je zal het wel kunnen afspelen via de online mogelijkheden.

Reputatie 1

Hi,

Als ik met de nieuwe DIW7022 boxen waarvan ik er 2 heb gekregen een serieopname plan, bv van Mr.Frank Visser dan zijn die opnames niet te bekijken.  Er stonden inmiddels 2 afleveringen maar als ik er een wil afspelen dan kan dat niet, alleen de optie ‘wissen’ is beschikbaar…. 
 



Er zijn echter ook opnames die ik WEL terug kan kijken, dat zijn dan toevallig losse programma's en geen serieopnames. Ik heb inmiddels nog wat extra serieopnames ingepland op verschillende zenders om te testen, ik zal hier een update geven zodra iets opgenomen is. 

Wat ik ook nog getest heb is of de opnames via de KPN APP in mijn Samsung TV wel af te spelen zijn, tot mijn verbazing staan daar dus alleen de opnames die WEL af te spelen zijn, heel erg vreemd dus!

Dit is wat ik zie in de DIW7022 box:
 

En dit is wat ik zie in de APP in de TV:


Marcel

PS: Dit probleem was er ook meteen al zodra ik die nieuwe DIW7022 ontvangers gekregen had, al mijn bestaande opnames waren hierdoor al waardeloos geworden...ik kon ze alleen zien staan maar niet meer afspelen. 

Onder 'gepland’ de oude serie planning verwijderen.

Daarna via de gids van de TV+ opnieuw inplannen. Of via de gids in de KPN TV app in je telefoon, dat kan ook. Of via https://tv.kpn.com/tv-gids .

De HDglas opnamen, nog ingepland via je vorige ontvanger, zijn wel zichtbaar in de lijst op TV+, maar niet via online apps. Daar is niet vreemd.

De HDglas planning: Ook niet afspeelbaar via TV+. Annuleren dus.

Je kunt ze ook los inplannen op dit moment. Dan staat het er 2 x als je de oude planning niet verwijderd. Een niet afspeelbaar en een wel.

Maar NPO kun je gewoon terugkijken via de gids! Daar is opnemen helemaal niet zo nodig omdat je geen reclames tijdens het programma hoeft door te spoelen.

Reputatie 1

Gezien de zender, SBS 6, lijkt het mij dat je dit nog via de oude ontvanger hebt ingesteld op het HDglas kanaal 666. Die kanalen zijn online en via TV+ niet beschikbaar; ook opnamen ervan niet.

Neem op van de 'gewone’ HD kanalen 1 t/m 10 en je zal het wel kunnen afspelen via de online mogelijkheden.

Thanks, ik denk echter dat ik dit (Mr.Visser) toch echt gewoon op de nieuwe ontvanger heb ingepland om op te nemen van SBS6 op nummer 6 gewoon eigenlijk...maar ik ga het checken.