Beantwoord

Bevriezend beeld iTV

  • 21 June 2020
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Reputatie 1

L.s.,

Geruime tijd hebben we last van af en toe bevriezend/stilstaand beeld. Het geluid loopt wel door, gaat dus alleen om het beeld.
Wij hebben 2 decoders/tv’s en het doet zich bij beiden voor.

Probleem lijkt te zijn ontstaan nadat KPN één of andere wijziging heeft doorgevoerd.
Als de tv en decoder wordt aangezet, duurt het veel langer voordat er beeld is. Eerst komt er geluid waarbij de decoder nog de tijd blijft tonen. Vervolgens komt pas na een paar seconden beeld.
Dit is ook weer op beide decoders.

Decoder al een keer (op advies helpdesk) rechtstreeks op de Experiabox aangesloten, zonder effect. Idem voor de Experiabox resetten.
Ik heb dus al een melding gedaan, wordt echter niets aan gedaan.

Het af en tot stilstaand beeld is toch hinderlijk, wij betalen genoeg.
Wij hebben een glasvezel aansluiting en gebruiken dus iTV.

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 27 June 2020, 16:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Universe, wat gek dat je sinds kort op beide tv-ontvangers last hebt van bevriezend beeld. Het geluid loopt dus wel door. Ik kan me voorstellen dat het hinderlijk is, ik zoek graag met je mee naar de oplossing.

Je hebt al een hele boel zelf uitgezocht en geprobeerd, dat maakt het makkelijk. Gebeurt dit tegelijk op beide tv-ontvangers? Ik ben nog benieuwd of het verschil maakt als je de tv-ontvangers een volledige reset geeft (volgens stap 2)? Laat je weten of dat gelukt is en of het geholpen heeft? 

Reputatie 1

Hallo Alexa,

Dank voor je reactie.
Het lijkt erop dat een reset van beide tv ontvangers heeft geholpen.
Toch vreemd dat ze beiden hetzelfde probleem hadden.
Als er weer problemen zijn neem ik weer contact op.

Nogmaals bedankt.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Universe, fijn om te horen dat de reset geholpen heeft en alles weer goed werkt! Dat is helemaal prima en graag gedaan :slight_smile: Ik zag toevallig net dat je twee topics hebt, ik heb ook @Thomas even een seintje gegeven dat het opgelost is. Je weet ons te vinden als we iets voor je kunnen doen.