Vraag

Blokjes in beeld bij afspelen opnames

  • 31 December 2020
  • 7 reacties
  • 139 keer bekeken

Na een opname terugkijken komen er regelmatig blokjes in beeld, soms gedeeltelijk soms hele beeld, erg irritant


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag beste zeker SBS 6 dat komt door aanvoer naar kpn .daar kan kpn niets aan doen. ze weten er van helaas 🤔

Goedemiddag, dit was een opname van Veronica, SNS kijk ik sowieso niet, ik hebbhet ook weleens bij een reguliere uitzending, het komt bijna bij elke zender wel voor. Gelijk een andere vraag: ik lees over de traagheid van de gids en opname, ook hoor ik dat dit verholpen schijnt te zijn bij updates, nou niet bij mij, erg traag, erg irritant, het kijkt of kpn overal wel een excuus voor heeft masr de ergernissen stapelen zich op, ben nog niet heel lang klant bij kpn maar denk serieus aan overstappen.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag beste zeker SBS 6 dat komt door aanvoer naar kpn .daar kan kpn niets aan doen. ze weten er van helaas 🤔

Volgens mij komt dat ook bij andere zenders/opnames voor. Ik ervaar hetzelfde als @Tomeva 

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Tomeva, dank je wel voor jouw bericht en goed dat je aan de bel trekt. Op dit moment zijn er inderdaad problemen bekend met uitzendingen op SBS 6, Veronica en Net 5. Er wordt hard gewerkt om dit opgelost te krijgen. Helaas is nog niet bekend wanneer dit precies is opgelost. Mijn excuses voor het ongemak. We hebben een topic met meer informatie hierover: [Storing] Grijze of witte blokken op Talpa zenders. SBS6,Veronica en Net5. In dat topic kan je alle informatie vinden en zodra er meer bekend is delen we dat daar.

Dankjewel, hoe zit met met de tv/gids en de traagheid? 20 jaar geleden zou de omschakeling als snel gezien worden maar voor deze tijd erg irritant, ik kijk tegenwoordig maar op de app tvgids op mijn telefoon maar dat lijkt mij niet echt de bedoeling. Ook hoor ik na een update moet het sneller gaan, nou bij mij niet. Ik zit eraan te denken om terug te gaan naar Ziggo.

Die blokjes hebben wij ook , sbs Veronica enz…

De talpa zenders .

Zit in de reguliere uitzending,  maar ook in opnames en terugkijken 

Reputatie 7
Badge +20

Dankjewel, hoe zit met met de tv/gids en de traagheid? 20 jaar geleden zou de omschakeling als snel gezien worden maar voor deze tijd erg irritant, ik kijk tegenwoordig maar op de app tvgids op mijn telefoon maar dat lijkt mij niet echt de bedoeling. Ook hoor ik na een update moet het sneller gaan, nou bij mij niet. Ik zit eraan te denken om terug te gaan naar Ziggo.

Die update wordt momenteel uitgerold, we zijn daar deze week mee gestart. Uiterlijk op 20 januari hebben we alle ontvangers van deze update voorzien!