Beantwoord

Bluetooth afstandsbediening

  • 3 December 2020
  • 5 reacties
  • 211 keer bekeken

In augustus zijn wij na verhuizing overgestapt op KPN en daarbij Interactieve TV genomen. Nu hebben we een nieuw tv-meubel en komt de ontvanger in het kastje te staan, waardoor we de Bluetooth functie van de afstandsbediening nodig hebben. Onvindbaar helaas en na zoeken kom ik er achter dat ik niet de juiste afstandsbediening heb gekregen (we hebben de ab met witte achterkant).

Deze week contact gehad met de servicedesk en die begreep mijn vraag niet helemaal, maar uiteindelijk een nieuwe afstandsbediening opgestuurd, helaas ook weer een zonder bluetooth functie.

Hoe kom ik aan een goede afstandsbediening? Volgens dit nieuwsbericht zouden alle nieuwe klanten er zo een moeten krijgen toch? https://www.kpn.com/beleef/innovatie-techniek/ontdek-kpn-tv-met-onze-nieuwste-tv-ontvanger.htm

icon

Beste antwoord door PeterG 3 December 2020, 20:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @MarcelKlerks, welkom! Deze afstandsbediening krijgt u naar mijn weten alleen als u een 4K abonnement heeft i.c.m. Hussel.

Alleen de Arris vip5202 kan met de Bluetooth afst.bed. bedient worden. Dat is die met Netflix knop en zwarte onderkant.
Heb je een andere ontvanger dan is de bediening met Infra Rood.

Wil je de 5202 met BT dan kan dat alleen als je een Hussel abonnement hebt. Dat kun je namelijk opwaarderen met het 4k zenderpakket en dan krijg je de 5202. Dat 4k pakket dien je dan minimaal 6 maanden af te nemen.

Alleen de Arris vip5202 kan met de Bluetooth afst.bed. bedient worden. Dat is die met Netflix knop en zwarte onderkant.
Heb je een andere ontvanger dan is de bediening met Infra Rood.

Wil je de 5202 met BT dan kan dat alleen als je een Hussel abonnement hebt. Dat kun je namelijk opwaarderen met het 4k zenderpakket en dan krijg je de 5202. Dat 4k pakket dien je dan minimaal 6 maanden af te nemen.

Bedankt voor je reactie, nu nog de vraag hoe ik daar aan ga komen. Via de klantenservice heb ik een nieuwe afstandsbediening met witte achterkant opgestuurd gekregen, dus daar kom ik niet verder mee.

Ja ik heb zojuist 4k aangezet in het abonnement, en daarvoor wordt ook niets opgestuurd, dat zou nu zo moeten werken. 

Het is heel vreemd dat je overal leest dat vanaf begin dit jaar iedereen de nieuwe ontvanger opgestuurd krijgt, maar dat wij nog een oude hebben gekregen zo lijkt het. Type Arris VIP2952 V2.

Hoe kom ik aan een nieuwe ontvanger met Bluetooth afstandsbediening?

Reputatie 7
Badge +24

Hi Marcel, welkom hier. 

Als je 4K aan hebt gezet en nu nog de 2952 hebt hoor je altijd nieuwe ontvangers te krijgen. Ik ga hier even wat mensen aanspreken en kom erop terug zodra ik een antwoord krijg. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @MarcelKlerks, de twee ontvangers zijn onderweg naar een Post NL punt. Je kunt deze morgen omruilen na 15 uur op onderstaand adres. Neem de ontvangers in een doosje mee, en vergeet niet een geldig ID-bewijs mee te nemen.  

Naam Servicepunt:

Bruna Vlijmen

Straat en huisnr:

Oliemaat 10 -11

Postcode en plaats:

5251AG Vlijmen