Vraag

Bluetooth geluid werkt niet voor Disney app op TV+

  • 6 March 2024
  • 9 reacties
  • 80 keer bekeken

Wij hebben de TV+ gekoppeld aan een bluetooth hoofdtelefoon.  Dit werkt prima, behalve voor de app van Disney. Voor Netflix werkt het prima.

Kan daar eens naar gekeken worden? De ontvanger heeft alle updates geïnstalleerd.


9 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hmmm dat is wel heel specifiek. Als dit echt uit de app zelf komt dan heb ik daar als medewerker van KPN niet direct invloed op omdat wij deze zelf niet in beheer hebben. Ik zal je feedback sowieso terugkoppelen @Joho78. Heb je in de tussentijd wellicht een alternatief? Kun je de app bijvoorbeeld rechtstreeks installeren op jouw tv of op een ander apparaat?

Ik heb hier hetzelfde probleem.

bluetooth van de KPN ontvanger gekoppeld aan JBL box.

tv, Netflix etc werkt prima alleen Disney+ geen geluid

Reputatie 2

Hier hetzelfde. Ik kijk boven via bluetooth speakers. Met beeld ingesteld op unicast en verder de audio op automatisch werkt het prima! Alleen de Disney Plus app dus niet. Via de tv speakers werkt het wel, maar dat is minder mooi geluid 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Hubert, ik neem dit wederom mee. Ik snap zeker dat dit minder mooi geluid is. Heb je als alternatief voor nu de mogelijkheid om dit te casten vanaf je telefoon of de app op je tv te installeren?

 

Beste Alex,

 

dit is tevens het geval als je gewoon de app via de TV gebruikt.

 

groet Dennis

Reputatie 2

Bij casten vanaf de telefoon app gebeurt hetzelfde. Vlgs mij werkt casten bij Disney net even anders. De stream wordt dan toch geopend via de Disney app. Ik zal straks eens proberen wat er gebeurt wanneer ik cast nadat ik de Disney app van de kpn decoder afgehaald heb.

Reputatie 7
Badge +30

We gaan het bij Disney aankaarten, eens zien of dit opgelost kan worden door hen.

Reputatie 2

Eindelijk eens getest. Disney app verwijderd van de decoder. Toen vanaf de telefoon iets van Disney gecast naar de decoder. Nu wel geluid, maar dat loopt weer niet synchroon. (Staat al op unicast ivm live tv kijken met bluetooth geluid)

Ben benieuwd of Disney wat kan betekenen 

Reputatie 7
Badge +13

Eindelijk eens getest. Disney app verwijderd van de decoder. Toen vanaf de telefoon iets van Disney gecast naar de decoder. Nu wel geluid, maar dat loopt weer niet synchroon. (Staat al op unicast ivm live tv kijken met bluetooth geluid)

Ben benieuwd of Disney wat kan betekenen 

Nemen we mee Hubert!

Reageer