Beantwoord

cancellen monteursbezoek

  • 12 June 2020
  • 4 reacties
  • 51 keer bekeken

Hallo 

wij hadden een probleem met uploaden software kpn kastje maar dat is nu opeens opgelost 

wil graag de afspraak van morgenochtend tussen 8 en 10 laten vervallen 

Klantnummer is (...) 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

icon

Beste antwoord door Terwiel01 12 June 2020, 15:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Terwiel01 Ik raad je aan om dan even te bellen met de collega's van de klantenservice, via 0800-0402! 

Reputatie 7
Badge +22

@Bart_ ik meende te herinneren dat je dit ook kan doen via de website van KPN, ik heb even gekeken maar ik zie dat het nu niet kan. Kan dit te maken hebben met COVID-19? Want eerder kon dit namelijk wel. :wink:

Reputatie 7
Badge +20

Ik weet het zo niet, @Dennis Schreve . Gezien de korte termijn die @Terwiel01 noemt zou ik sowieso even bellen! 

Is opgelost , via de servicelijn laten cancellen 

Reageer