Hulpvraag

Chromecast problemen met de TV+ app?

  • 23 May 2024
  • 57 reacties
  • 1759 keer bekeken
Chromecast problemen met de TV+ app?

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

57 reacties

Reputatie 7

jij hebt op de camping geen wifi begrijp ik wellicht een optie als je wilt kunnen casten je telefoon controleren of opnieuw aanmelden als hotspot

Het het casten via de hotspot van de telefoon zelf dat in versie 08.47.00 verholpen is.

Vanaf een ander apparaat casten via die hotspot is geen probleem.

Reputatie 1

De .47 versie werkt op android icm chromecast. Bedankt, heel fijn zo voor de start van het EK !!

Reputatie 7
Badge +18

Gelukkig! Veel kijkplezier @Michelavh. 😄

Op welke manier cast je naar chromecast?

direct via zelfde wifi netwerk

 

Wat is de modelnaam van je apparaat en je Android/iOS-versie?

Power Armor X11 Pro

Android versie 12

 

Welk type Chromecast gebruik je?

Kan dat niet lezen, is wel een oude (zo'n 5 jaar denk ik).

Firmware versie 1.56.291998

 

Wat is de appversie van de kpn TV+ app.

08.47.01

 

Wat is precies het probleem bij het casten?

Ik kan wel op het cast icoontje klikken maar zie geen lijst met cast devices. Dit is alleen in de app. Als ik dit doe via de KPN internetsite op dezelfde telefoon dan werkt het wel.

 

Geldt het probleem voor alle type streams?

Nee, kan wel via internet kpn streamen. Ook Netflix en Videoland werken goed. Het is alleen in jullie app.

 

Op welk tijdstip gebeurt dit?

Altijd.

 

Met vriendelijke groet, Patricia 

Inloggen via zelfde e-mailadres

Telefoon: Samsung SM-S901B/DS, Androidversie 14 of tablet SM-P613

Chromecast HD

KPN TV+ app versie 08.47.01

Er is verbinding tussen telefoon (of tablet) en de Chromecast (het Chromecast icoon is groen, en op het beeld van de tv staat "Klaar om te casten"), maar als ik de stream wil starten zie ik op mijn telefoon of tablet "Het laden van de video is mislukt". 

Op de telefoon of tablet kan wel gekeken worden, maar streamen lukt niet!

Reputatie 1

Het blijft een probleem ding inmiddels de allernieuwste update op mijn Samsung

Nog steeds geen ondertiteling wel als ik via NPO start kijkt wel ondertiteling

Schakelen na een  ander kanaal ook lastig moet dan regelmatig het casten opnieuw aan melden.

Reputatie 7
Badge +25

Ik wil iedereen bedanken voor het doorgeven van de feedback op het casten. N.a.v. jullie berichten zijn de grootste problemen met casten nu opgelost. Android en iOS lopen nu weer gelijk qua versies.

 

De laatste feedback geven we zeker nog door. We sluiten dit topic. Mocht er weer een hulpvraag komen vanuit onze collega's van het TV+ App team, dan openen we een nieuw topic. 

 

Het blijft een probleem ding inmiddels de allernieuwste update op mijn Samsung

Nog steeds geen ondertiteling wel als ik via NPO start kijkt wel ondertiteling

Schakelen na een  ander kanaal ook lastig moet dan regelmatig het casten opnieuw aan melden.

@W.A.H.  Bedankt voor het melden! Het niet werken van de ondertiteling tijdens het casten is inmiddels bekend en wordt opgelost in de volgende update. Helaas is er nu wel een pauze in updates vanwege het EK. Dus dat wordt wel pas daarna.