Vraag

Compensatie voor betaald sportpakket ivm Corona

  • 18 March 2020
  • 5 reacties
  • 481 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Beste KPN,

Ik zou graag van jullie willen weten of jullie klanten gaan compenseren voor een betaalde sportzender (Fox Sports of Ziggo Sport) terwijl er nu geen sport te zien is. Veel andere abonnementsdiensten (Pathe abonnement, Classpass etc) bieden een gedeeltelijke compensatie aan omdat je er op dit moment geen gebruik van kunt maken.

Groet, C


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Ik stoor me een beetje aan dit soort berichten. De hele wereld staat in de fik en mensen lopen hier te zeuren naar mijn mening om een paar euro. Zeg het abonnement gewoon op, neem het verlies van ongeveer € 15,- En sluit het abonnement gewoon opnieuw af als de wereld weer een beetje opgang komt.

Sorry maar ik moest dit eventjes kwijt.

Mee eens. Zet het pakket uit. Je betaalt per dag als je het langer dan 1 maand hebt. Het is de dag dat je het uitzet nog weg en wordt de facturatie stopgezet. Zodra de sport en trouwens de hele wereld weer op gang komt (… of is je dat nog niet opgevallen?) zet je het weer aan.

Ik stoor me een beetje aan mensen die het nodig vinden om voor andere mensen te bepalen wat ze wel of niet mogen vragen. Dit forum is voor het stellen van vragen (… of was je dat nog niet opgevallen?)

Reputatie 7
Badge +25

Hi @CDI. Nee, we compenseren geen kosten voor de sportzenders omdat je, zoals de heren hierboven al aangeven, het zenderpakket makkelijk kan uitzetten (bijv. via MijnKPN), en t.z.t. weer kan aanzetten. Voor andere diensten ligt dat (wellicht) iets lastiger… 

Je mag overigens vragen wat je wil hoor, dus stel ze vooral. Aan de andere kant mogen anderen er natuurlijk ook op reageren.. Als ik verder nog wat voor je kan doen, laat het vooral weten.

Hi CDI. Wat betreft je ‘storen'. Je bent niet de eerste die de vraag stelt. Als je éérst even zoekt op het forum voordat je een vraag stelt waarvan ook het antwoord al is gegeven dan krijg je dus dat soort reacties niet die volkomen terecht zijn. En hoef je je er ook niet aan te 'storen'.

Een sportpakket kan gewoon dagelijks uitgezet dus de vraag is ook niet eens opportuun.

Er zijn momenteel wel grotere problemen dan een sportpakket wat nog loopt en wat je zelf per direct (!) kunt stoppen (na de minimale afname van 1 maand).