Vraag

Contact krijgen met KPN, info over 2e tv ontvanger

  • 8 January 2021
  • 10 reacties
  • 66 keer bekeken

KPN , !!!! Ooooh-Jeeee Grote KPN Boy's in Nederland ...Wat zijn jullie aan het doen ???? ….Jullie hebben toch wel Personeel dat Nederlands spreekt , snel kan Typen , dus Wat is het proleem , om een eenvoudig “  Contact-Mail Adres “In-Te-Voeren , jajajaja dit vindt ik toch een Heeeeel Groot gebrek en Afgang van KPN ………….dus Doe Het !!!! Nu ...graag , tot spoedig wederhoren , met dank en vriendelijke groeten van Ronny Tomasouw ( R.E.Tomasouw ( klant bij Jullie sinds 7 Augustus  2020 ) uit Zwolle 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7

Wow, er zijn blijkbaar nog altijd mensen die het minst efficiënte communicatiemiddel willen gebruiken om met klantenservice in contact te komen.

Het is niet voor niets dat vrijwel geen enkele provider e-mail gebruikt, communiceren via mail is veel te kostbaar en duurt veel te lang. Het formuleren van een antwoord vereist veel meer tijd dan via een chat en het stellen van een vervolgvraag kost weer eindeloos veel tijd.

Nee, het is heel goed dat er geen e-mail contactadres is.

Beste WJB , betreft jou antwoord-mail , dat is enigzins te begrijpen , maaaar ik Ga binnenkort verhuizen , althans Eind Februari-Begin Maart …….. Dus  ...zit ik voorlopig nog op het oude Koophuis-adres MET Jullie-KPN.Modem en KPN.TV Ontvanger voor 1x TV aansluiting , …...dit terwijl ik reeds de sleutel heb ontvangen van mijn Nieuwe Huur adres ...met Mijn vraag ; Waneer het Jullie uitkomt om daar de Nodige aansluiting te plaatsen ...en eventueel een extra aansluitng voor een 2de TV , of daar ook kosten aan verbonden zijn ????…………...Dit was het beste  WJB ….graag julie Duidelijke antwoord , tot wederhoren , met grtjssssssssssss van

Ronny Tomasouw Zwolle 

Reputatie 7

Ik ben, net als jij, gewoon een klant van KPN en lid van dit forum.

Waarom bel jij klantenservice niet even op 0800-0402?

Op https://www.kpn.com/hussel kan je alles vinden over de prijzen. Als je ook wilt kunnen opnemen dan kost een 2e TV ontvanger niets extra.

Hallo WJB , wat is er loos met jullie 0800-0402 ik heb 17 Minuten gewacht en toen Boem meteen afgbroken , dit is niet leuk meer , jullie hebben mij als klant + mijn huis nummer ik wacht ,,,graag 

tot horen  Ronny Tomasouw

WJB  , wat is er loos met Jullie Forum 0800-0402  …..17 Min gewacht Geduldig gewacht en toen Niets meer !!!!  ik wacht nog steeds ??? jullie hebben mijn HuisNr Tel als Klant dus …...Ronny Tomasouw

Reputatie 7

Waarom blijf tegen mijn zeggen "jullie 0800-0402" terwijl ik, zoals eerder aangegeven, net als jij gewoon een klant van KPN ben en lid van dit forum.

Sorry WJB , misverstand het is de leeftijd 80 jaar ik dacht dat jij een Medewerker van KPN was , zodoende ………….jajaja , nu ik dit lees , vraag ik mij echt af of KPN dit wel leest ??? …..dus Waaar !!! , blijft hun reactie …..erg echt erg  en Irritant …...okido WJB , hoe dan ook alsnog mijn  beste wensen voor 2021   Ronny Tomasouw 

Reputatie 7

Op het forum duurt het wel een paar dagen voordat een medewerker van KPN zal reageren.

Vandaar ook dat ik je toch nog een keer zou willen adviseren om klantenservice te bellen.

Hoi, Ronnie. Je kunt voor je huidige abonnement een verhuizing opgeven rond de verhuisdatum. Het kan niet altijd precies op die datum. Op de dag dat je abonnement wordt verhuisd gaat het uit op je huidige adres en enkele uren later vaak, weer aan op je nieuwe adres.

Bij koperaansluitingen wordt er niet standaard een monteur gestuurd, je kunt het modem zelf weer aansluiten op de koperaansluiting in je nieuwe woning.

Voor alle evt. kabels (UTP) ná het modem ben je zelf verantwoordelijk. Als je dus weet waar het modem komt kun je een lokale electricien inhuren om UTP kabels te leggen/trekken naar de plekken waar je aansluiting nodig hebt. Voor tv-ontvangers danwel vaste computer (hoewel ik die via wifi zou doen, zeker met een laptop).

Een verhuizing in gang zetten en alle info daarover, zie hier kpn.com/verhuizen.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Ronny Tomasouw Welkom hier op het KPN Forum. Is alles inmiddels opgelost en opgehelderd? 

Om ook hier een paar dingen te verduidelijken. Het KPN Forum is een plek waar onze klanten elkáár helpen met informatie, tips en adviezen. Zoals Wjb al aangaf: hij is net als jij en Peter een klant van ons. Daarnast zijn er ook medewerkers van KPN actief, zoals ik. Wij zorgen dat gesprekken goed verlopen en dat alle informatie snel vindbaar is voor anderen. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meekijken. We kunnen echter niet meteen reageren: als je rechtstreeks contact met KPN wilt kun je het beste bellen met de klantenservice (0800-0402), een chat starten via de website of de klantenservice benaderen via de social media. E-mailen kan inderdaad niet: het is een tijdrovende en weinig efficiënte manier gebleken om het contact met klanten te onderhouden. 

Dan inhoudelijk: er is een probleem met een verhuizing, begrijp ik? Heeft Peter het één en ander verduidelijkt met zijn bericht? Voor dit soort zaken is een belletje naar de klantenservice vermoedelijk wel de beste oplossing, mocht er nog iets moeten gebeuren.