Beantwoord

Contract verlengen

  • 12 December 2020
  • 9 reacties
  • 352 keer bekeken

Binnenkort loopt mijn contract KPN Thuis/Hussel af.

Kan ik een verlengingsaanbod verwachten of is overstappen op een andere aanbieder een optie?

 

Met vriendelijke groet,

 

Kanhetgoedkoper

icon

Beste antwoord door joop2011 12 December 2020, 11:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi @Kanhetgoedkoper ,

Overstappen is altijd een optie.
Als je de rompslomp die daar bij hoort kunt verdragen. 
Ik niet dus blijf ik gewoon bij KPN. Prima provider voor mij.

Een verlengingsaanbod verwachten, zit er denk ik niet in.
Het schijnt dat ze een afdeling hebben waar je naar toe kunt bellen.
Geen idee hoe dat werkt. Even zoeken op deze site is een optie

Dank voor je reactie, 

Ben vorig jaar van Telfort naar KPN overgestapt. Rompslomp? Nee. Experiabox omgewisseld evenals tv-ontvanger. Heb thuis alles met UTP bekabeld. Plug and play dus.

Overstappen wel doen met overstap service.

Kortom geen rompslomp. Als je mobiele telefoon contract afloopt krijg je wel een verlengings aanbieding, bij Alles in 1, niet. Ik vind dat apart.

Groeten.
 

 

Reputatie 7
Badge +20

Dank voor je reactie, 

Ben vorig jaar van Telfort naar KPN overgestapt. Rompslomp? Nee. Experiabox omgewisseld evenals tv-ontvanger. Heb thuis alles met UTP bekabeld. Plug and play dus.

Overstappen wel doen met overstap service.

Kortom geen rompslomp. Als je mobiele telefoon contract afloopt krijg je wel een verlengings aanbieding, bij Alles in 1, niet. Ik vind dat apart.

Groeten.
 

 

 

Dit is niet alleen bij KPN, maar bij alle providers.

Bij KPN heb je wel andere voordelen, zoals Hussel korting en FOX sprot kanaal 1 gratis, etc. 

 

Ik ben tevreden bij KPN en ga niet overstappen.

 

Maar als je het onderste uit de kan wilt halen, het sta je vrij om over te stappen natuurlijk. 

Hallo Joop,

 

Ik ben ook tevreden, daar gaat het niet over.

Als ik naar Youfone overstap met m'n huidige pakket, Alles in 1 100mb, 1 extra ontvanger en Ziggo Sport, kan ik maar liefst € 186 (op basis van 1 jaar) besparen. Bovendien zelfde netwerk (?)

Is best een serieus bedrag.

Groeten.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hallo Joop,

 

Ik ben ook tevreden, daar gaat het niet over.

Als ik naar Youfone overstap met m'n huidige pakket, Alles in 1 100mb, 1 extra ontvanger en Ziggo Sport, kan ik maar liefst € 186 (op basis van 1 jaar) besparen. Bovendien zelfde netwerk (?)

Is best een serieus bedrag.

Groeten.

 

Zelfde netwerk, maar niet dezelfde mogelijkheden. Youfone is een low-budget provider. En dat merk je ook. Er is op van alles beknibbeld wat betreft de mogelijkheden en functies. Zoals bijvoorbeeld minder beschikbare netten in het basispakket. Geen app op de smart tv, je kunt die van KPN niet gebruiken. Geen interactieve tv online op de tablet of laptop. Geen WiFi manager met kans op 2 gratis versterkers. Als u vorig jaar overgestapt bent, dan heeft u toen misschien ook al de 4K tv ontvangers met Bluetooth afstandsbediening gekregen. Bij Youfone krijgt u oudere hd ontvangers zonder Bluetooth. En meer van zulk soort dingen. Daar kom je pas achter als je er zit. 

Hallo Nick,

Als je bij Youfone Comfort kiest heb je ook TV app + interactieve diensten. WiFi versterkers heb ik niet nodig. Ik heb puur naar dezelfde diensten gekeken, dan nog groot verschil. Verschil zit dan ook niet in de maandlasten, maar in de overstap aanbieding. 

Nog over de Wifi versterkers. Toen ik vorig jaar ben overgestapt naar KPN kwam een week later de WiFi Booster aanbieding. Deze zijn niet alsnog verstuurd, ik was al binnen als klant, als ik een week had gewacht dan had ik wel recht op de versterkers. Ook bij KPN dus als je binnen bent dan kom je er achter hoe het zit.

Groeten.

Reputatie 7
Badge +24

U heeft wel welkomstkorting ontvangen neem ik aan? En hoe zit het met de tv ontvangers? 

Heb Aris 5202 van KPN, heb echter geen 4K TV. De Youfone ontvangers zijn i.d.d. anders.

Nog even bestuderen dus.

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb vanmorgen ook nog ff zitten googlen. Youfone is bezig met een nieuw tv platform wat gebaseerd is op het platform van KPN als ik het goed begrijp. En ze hebben nu ook een Adroid tv ontvanger ofzo? Ik weet het allemaal niet. Er zijn veel negatieve reviews over te vinden. Ook bij de apps in de Google play store bijvoorbeeld. Maar goed, van KPN kan je ook veel klachten vinden op internet, als je er op zoekt 😄