Beantwoord

Data kabel

  • 10 January 2021
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Wat is de beste data kabel voor mijn Samsung Qled 4K  TV ?  Nu ligt er een Cat. 5e kabel.                           Is Cat. 6 misschien beter ?

Graag uw advies

icon

Beste antwoord door cornelis48 10 January 2021, 16:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag jonnieboy ik heb cat6 en dat werkt perfect. heb glasvezel zenders en 4k zenders. Ben er tevreden mee mooi beeld 👍😀 maar cats 5 is ook goed. 

Reputatie 2
Badge

Bedankt voor uw reactie. Ik ben A technisch. Een KPN monteur heeft een tijdje geleden een data kabel via de PVC buis vanuit de meterkast, over het plafond via de antenne ingang in de muur naar de TV ontvanger.  Als ik een Cat 6 kabel wil, moet ik de ethernet stekker er af halen en opnieuw aanbrengen. Daar heb ik toch een speciale tang voor nodig ? 

Graag uw advies.

Groeten Johnnieboy

 

Reputatie 7
Badge +24

Waarom wil je een cat 6 kabel? Is er een probleem? 

Reputatie 7
Badge +9

daar heeft u zeker een speciale tang voor nodig  maar cats 5 die u nu heb is ook voldoende 😀👍

Reputatie 2
Badge

Ik heb regelmatig dat er blokjes over het beeld lopen en schokkerige beelden.   

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb regelmatig dat er blokjes over het beeld lopen en schokkerige beelden.   

Ja... maar dat hebben we momenteel allemaal wel eens. Ik denk dat je beter eerst ff kan wachten totdat de problemen met tv verholpen zijn.