Beantwoord

De menuoptie "Opties" laden duurt soms wel tot 20 seconden

  • 30 January 2024
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Badge

Sinds enkele tijd valt mij op dat als je de optie apps kiest in het menu dat het tot wel 20 sec. Duurt voordat je een keuze kunt maken om een bepaalde app te kunnen starten. Ook wil het wel eens gebeuren dat de kpn tv app dan met logo herstart. Vervolgens moet je wederom naar het apps menu om je app te starten.

 

Iemand dit al eens tegen gekomen?

icon

Beste antwoord door Sebas14 30 January 2024, 22:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Klopt helemaal. Dit is een bekend probleem.

Zie dit topic

Als je naar je apps wil, maak eerst favoriete apps aan  en dan kan je via 'Start' naar onderen, daar zie je ze ook en starten ze sneller op.

Badge

Ik heb favoriete apps. Maar dat maakt dus niet uit. Het blijft traag. En dan loopt het gewoon vast en doet de de kpn tv app zelf opnieuw starten en kun je weer opnieuw beginnen 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Simon Noor, jammer om te lezen dat jij hier ook tegenaan loopt! Het klopt dat je niet de enige bent die dit ervaart. Hoe heb jij de TV+ Box aangesloten? En heb je deze al eens gereset?

Badge

Ja ik heb het bij 2 tv boxen. De ontvanger in de woonkamer is aangesloten via utp en de ontvanger in de slaapkamer via wifi.

Een reset gast het natuurlijk naar de fabrieksinstellingen. Dan moet je alles weer opnieuw instellen. Misschien dat even proberen op de ontvanger in de slaapkamer. 

Reageer