Beantwoord

decoder8

  • 17 November 2020
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Wanneer is het spontane opnieuw opstarten van de decoders nu eens een keer verholpen het wordt nu wel heel erg irritant .
Ik heb een nieuwe afstand bediening ontvangen als doekje voor het bloeden
Dat heeft niet geholpen.
Ik heb deze decoder nu een jaar of 5.1/2 als ik mij niet vergis wordt het nu tijd om de decoders te vervangen.
A.R.Smit

icon

Beste antwoord door Anonymous 17 November 2020, 21:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Andriesrene, welkom! Dit is een bekend probleem bij KPN. Hier de link: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/spontaan-herstartende-tv-ontvangers-510315. Hier staan meer mensen bij met dit probleem. Het enige wat ik en KPN kunnen adviseren op dit moment is een harde reset. 

Ik hoop dat het gauw goedkomt!

Dat heb ik reeds meerdere malen uitgevoerd ,maar toch gebeurt het nog gemiddeld 1 a 2 keer per dag

Ook geeft de display van de decoder geen kanaal meer aan , als de decoder op standby staat geeft deze de tijdsaanduiding wel aan op deze  display .

De decoder in onze slaapkamer wordt minder intensief gebruikt en lijkt deze problemen niet te hebben.

Wellicht heeft het toch met de leeftijd/ gebruiksduur  van deze decoder te maken in combinatie met de updates ?

 

 

Het is een vreemd verschijnsel waar ze nog niet de vinger goed op kunnen leggen, is wel een nieuwe update uitgekomen vandaag en misschien dat het probleem getackeld is, maar geen garantie.

Je kan natuurlijk de decoders even omwisselen, kijken of het probleem zich verplaatst, als dat zo is zit het in ieder geval in het kastje en niet in de aansluiting, blijft het probleem op dezelfde plek zit het ergens buiten het kastje.