Deze zender is alleen thuis beschikbaar, ik ben thuis

  • 29 August 2020
  • 6 reacties
  • 63 keer bekeken

Goedenavond,

ik wil op mijn MacBook BBC kijken, maar krijg de mededeling: “Deze zender is alleen thuis beschikbaar”, terwijl ik gewoon thuis ben. Ditzelfde geldt ook voor mijn iPhone met KPN iTV app. De besturingsprogramma’s zijn up to date,

 

groet

Edsard

Nadia 3 jaar geleden

Hallo @Tolsteeg, welkom terug op het KPN forum.. Ik help je het probleem op te lossen :)

Daarvoor heb ik wat meer informatie van je nodig, zodat ik het voor je kan doorzetten naar het technisch team van iTV.  

Welke macOS-versie heeft jouw Mac nu in gebruik? En de iPhone? Welke versie van de iTV app heb je op je apparaten actief?
En wil je controleren of je op je eigen netwerk bent aangemeld (WiFi of kabel)? Staat de VPN uit?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hallo @Tolsteeg, welkom terug op het KPN forum.. Ik help je het probleem op te lossen :)

Daarvoor heb ik wat meer informatie van je nodig, zodat ik het voor je kan doorzetten naar het technisch team van iTV.  

Welke macOS-versie heeft jouw Mac nu in gebruik? En de iPhone? Welke versie van de iTV app heb je op je apparaten actief?
En wil je controleren of je op je eigen netwerk bent aangemeld (WiFi of kabel)? Staat de VPN uit?

Ha Nadia

hierbij de gegevens:

MacOS Catalina 10.15

iOS 13.6.1

KPN iTV app versie 7.1.1

Eigen netwerk (WiFi én bekabeld)

VPN uit

met vriendelijke groet

 

Reputatie 7

Is dit niet "gewoon" het alom bekende fenomeen van een administratief missende link tussen het TV abonnement en het Internet abonnement?

Dit hebben we al vele malen eerder gezien en is vrij eenvoudig te verhelpen door de twee abonnementen administratief (weer) te koppelen.

Reputatie 7

Top, bedankt voor de gegevens @Tolsteeg. Wat ik in mijn voorgaande bericht heb vergeten te vragen: wil je jouw forumprofiel aanvullen met je gegevens: naam contractant, postcode + huisnummer, klantnummer. Dan kan ik voor je aan de slag en een ticket aanmaken :)  

forumprofiel bijgewerkt

Reputatie 7

Top, @Tolsteeg. Ik heb een ticket voor je gemaakt. Binnen enkele dagen, 1-3 zullen we het oppakken. Houd je ons hier op de hoogte?  

Reageer