Sinds enige maanden heb ik al last van verschillende iTV problemen. Het begon met spontaan herstartende STB's (inmiddels opgelost), maar enkele klachten blijven aanhouden:
- Geen beeld bij gebruik van Netflix. Alle menu's werken, maar bij starten van het programma hoor je alleen het geluid en zie je de ondertiteling. Na een reboot van de STB werkt alles weer.
- De Amazon app is sowieso redelijk waardeloos. Onoverzichtelijk, traag, vastlopers, ontbrekende talen en ondertiteling (via de iOS app op mijn telefoon zijn die dan wel aanwezig).
- STB soms reageert erg traag bij het maken van een keuze. Op de AB bevestig ik mijn keuze met de ‘OK’ knop. Er gebeurt niets, tenzij ik het een tweede of soms zelfs derde keer probeer. Op de AB zie ik wel het lampje oplichten bij de eerste poging.
- STB reageert niet meer op alle invoer op de AB. Ik kan wel menu's oproepen en het volume aanpassen, maar bijvoorbeeld handmatig een kanaal invoeren lukt niet. Enige optie is de STB herstarten.
De STB waar de meeste problemen mee zijn staat in de woonkamer en is bekabeld aangesloten op de EB (Een V10). Ik heb zelf het volgende geprobeerd:
- STB's frisse start gegeven (meerdere keren)
- EB factory resetÂ
- STB omgewisseld met die van de slaapkamer
Â