Vraag

draadloze verbindingsset

  • 5 February 2020
  • 10 reacties
  • 110 keer bekeken

sinds 2 dagen werkt de verbinding tussen de 2 ontvangers niet meer. we hebben de kabels vernieuwd, verwisseld, t v ontvanger van boven naar beneden en visa versa en het werkt nog steeds niet.

 

wat hiermee te doen?

 

is het mogelijk dat jullie kosteloos een nieuw verbindingsset opsturen…

 

groeten


10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u al getest of de verbingsset de oorzaak is? Heeft u het al geprobeerd met een rechtstreekse (lange) kabel tussen ontvanger en Experiabox? 

jep alles geprobeerd en ze werken gewoon niet..! dus ik wil nieuwe hebben. heb daar 2 maanden geleden 55 euro voor betaald ofzo en nu werkt het niet meer.

 

geeft tevens ook vaak storing aan, eigenlijk is het een product van niks van KPN..!

Draai 1 verbindingset een halve slag dat wil nog wel eens helpen 

Badge +19

Waarschijnlijk zit er teveel ruis op jouw electriciteitsnetwerk en dan heb je dit probleem. Kabels trekken is de enige optie. 

Reputatie 7
Badge +9

Goedeavond beste  ikzelf zou die verbinding zet nog niet gratis willen hebben alleen maar narigheid. KABELS IS het beste 😉👍

Reputatie 7
Badge +11

Zie Storing met de Draadloze Verbindingsset oplossen

Reputatie 7
Badge +17

@dave1988 Allereerst welkom op ons Forum! Ik zal meteen met de deur in huis vallen, de DVS zijn zelf gekocht door de klant zelf en worden dus niet gratis geleverd door KPN. Op dit moment heb ik nog niet echt een beeld van de situatie. Als ik het goed begrijp heb je 2 tv-ontvangers die niet meer werken. Beide tv ontvangers zijn aangesloten via een DVS. Je hebt dus (minimaal) 3 DVS kastjes in huis. Ik neem aan dat het voorheen altijd goed gewerkt heeft. 
Om je beter te kunnen helpen, heb ik een aantal vragen. 

  1. Welke DVS hebt je (200,650,1200)
  2. Hoe brand((t)en) de/het lampje(s) op de DVS
  3. Hoe lang heb je de DVS al?
  4. Als je de tv-ontvangers met een kabel aansluit op de Experiabox, werken ze dan wel?

Ik hoor graag van je!

Het zijn de dvs1200 en heb er maar 2..zou nie weten warom 3??

 

Ze branden rood ipv wit..al paar keer opnieuw verbonden met elkaar..!

 

Het heeft nooit helemaal top gewerkt veel storingen dat ie blijft hangen..

 

Nu een half jaartje denk ik..!

Ja dan werken ze wel allemaal geprobeerd..! Beneden boven neergezet en andersom..!

 

Dus graag nieuw of een ander pakket opsturen aub..!

 

Groeten dave

 

 

@dave1988 Allereerst welkom op ons Forum! Ik zal meteen met de deur in huis vallen, de DVS zijn zelf gekocht door de klant zelf en worden dus niet gratis geleverd door KPN.

Lisa, 

Even ter attentie. Dave schreef dat hij ze 2 maanden geleden heeft gekocht. Misschien is het je niet opgevallen dat hij dat schreef. 

 

Hier even de link naar de wettelijke garantie voor als je die niet weet te vinden.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanties-heb-ik-op-een-product

Reputatie 7
Badge +17

@dave1988 Ik zie dat ik helemaal niet ben teruggekomen. Je hebt 2 jaar garantie op de DVS. Je kunt het beste langs de winkel gaan met de DVS, dan krijg je nieuwe mee. 

Reageer