Beantwoord

DVS MT 2263

  • 28 December 2020
  • 1 reactie
  • 1227 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Hallo forum leden,

Ik heb mijn Experia box V10 met mijn tv verbonden via een DVS MT 2263 systeem. Nu heb ik de laatste dagen last van haperend beeld en geluid. Heb aan beide kanten de stekkers er al uit gehad en weer opgestart. Op de stekkers branden 3 led'jes geel en 1’tje knippert. Het is wel iets beter geworden maar de hapering is er nog steeds. Kan iemand mij helpen/ adviseren om het beeld en geluid weer zoals voorheen te krijgen?

Bvd,

JMD

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 4 January 2021, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @JMD, welkom! Op zich zijn dit goede kleuren. De draadloze sets hebben alleen rode en groene lampjes (soms ook nog oranje). Dus ik verwacht dat je gele lampjes eigenlijk de groene zijn. Wat knipperen betreft, als dit degene is met het netwerkicoon, dan is dat ook precies zoals het hoort. Het kan echter alsnog zijn dat de verbinding tussen de adapters niet helemaal optimaal is. Het herpluggen is dan een goede eerste stap. Als dat niet afdoende helpt, probeer ze opnieuw te koppelen. We hebben een handig topic met tips en informatie daarover: