Vraag

Elke dag regelmatig foutcode stb-nmc-400

  • 28 December 2020
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Helaas is het nieuwe probleem nu de foutcode stb-nmc-400  regelmatig elke dag

op beide 2260 ontvangers. En dit al een 2 tal weken.!

De spontane reset is nu voorbij maar als dit het alternatief wordt dan ben ik er klaar mee na 9 jaar kpn.

jazzrob.28.12.2020



Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @jazzrob1! Welkom op ons KPN Forum. Fijn dat je ons gevonden hebt. Het is hier momenteel erg druk, vandaar dat mijn reactie wat later komt. Heb je de ontvanger waarop je de code te zien krijgt, direct (bekabeld) aangesloten op de Experiabox? Dus geen tussenkomst van de draadloze verbindingsset, switch of versterker. 

Ik ben benieuwd:slight_smile:

Hoi Lisa , zijnde  de moderator.

 Ten eerste  lopen deze problemen al sinds 10 november, ook mijn forum deelname.!

Ten tweede ben ik een van meer dan  honderden klanten, die dezelfde problemen heeft, en dat het eindeloos adviseren van herstarten, bekabelen en fabrieksinstellingen resetten, etc  totaal niet helpen.

Wat jullie techneuten ook wel weten is mij verteld intern.  Het is gewoon een feit dat deze tv kastjes het aangeboden data NIET kunnen verwerken (processor) en dat daardoor de grote problemen ontstaan.

Maar zolang men niet bij de kpn deze boxen  omruild ,het  kost immers veel geld, dan blijft dit maar doorgaan, en de klanten maar doormodderen.

Ikzelf zit hier nu 2 maanden mee, en ben hier nu wel klaar mee, niet meer eindeloos  resetten (dagelijks)!

Maar het enige wat mij zal helpen: deze kastjes de deur uit, en al mijn kpn contracten beeindigen incl.  onze mobiele , en alles bij ziggo/vodafone onderbrengen.!

Ik voelde mij als kpn klant niet meer serieus genomen. zie het voorgaande.

Vandaar mijn uitspraak: Ik ben er klaar mee, kpn bedankt na 10 jaar klant zijnde.

Reputatie 7
Badge +17

Jammer om te horen dat je er geen vertrouwen meer in hebt @jazzrob1. Ik begrijp de frustratie, dat het te lang duurt om het opgelost te krijgen. Helaas hebben we (hier op het Forum) nog niet echt de kans gehad om met je mee te denken. Ik zie jouw eerste reactie hier en dan dit topic (afgesplitst). We hebben ook geen gegevens van je, dus ik kan niet nagaan of je telefonisch contact hebt gehad o.i.d. Wij konden hier dus niet weten dat je al van alles geprobeerd hebt om het opgelost te krijgen. Uitgaande van je laatste reactie. Ben je er goed klaar mee. Dat respecteer ik. Ik vind wel erg jammer om te lezen. Al helemaal omdat we trouwe klanten juist erg dankbaar zijn! :innocent: 

Veel succes met het wisselen van provider. Mocht je ergens tegenaan lopen, laat het dan gerust weten! We denken hier graag met je mee.