Vraag

elke maand een reset

  • 26 October 2020
  • 6 reacties
  • 51 keer bekeken

Besteā€¦

Iedere maand moet ik mijn experiabox resetten omdat ik geen internet tv kan kijken. Nu heb ik hier in het verleden al eens contact met de kpn over gehad. Ik kreeg toen een nieuw modem en later een nieuwe ontvanger. Dit alles heeft niets geholpen het probleem blijft zich voordoen. Zou het kunnen liggen aan een zeer verouderde kabel in de grond naar ons huis?

Tja wie weet raad???


6 reacties

Badge +19

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?

Hallo joep 1965,

Er zit idd een draadloze verbindingsset tussen en internet werkt goed.

Het is iedere keer de ontvanger die problemen geeft.

Badge +19

Wil je een keer proberen het draadloze verbindingsets te vervangen door een kabel? Kijken of die problemen geeft.Ā  Dat is namelijk wel vaak het geval.

Je bent een van de waarschijnlijk duizenden gebruikers waarbij dit zoals @Joep1965Ā Ā schrijft het geval is.

Dat lossen ze bij KPN niet op door een servicemonteur aan te bieden om een kabel te laten trekken a raison van 50 Euro (normaliter blijft het daar of omstreeks dat bedrag wel bij). Maar laten allerlei mensen druk zijn bij KPN door de klant meermalen te laten proberen ofĀ het met allerlei ruil apparatuur wel werkt.

En maar klagen bij KPN dat ze het zo druk hebben.

https://www.kpn.com/service/monteur.htm

Badge +19

Mijn inziens geheel terecht dat kpnĀ  dat in de eerste instantie niet aanbied. Er is niet voor niets gekozen voor een draadloos verbindingsset. Daarbij is het onverstandig om in deze coronatijd overal mensen naar toe te sturen als dat niet echt noodzakelijk is. Als er al voldoende monteurs zijn.

Mijn inziens geheel terecht dat kpnĀ  dat in de eerste instantie niet aanbied. Er is niet voor niets gekozen voor een draadloos verbindingsset. Daarbij is het onverstandig om in deze coronatijd overal mensen naar toe te sturen als dat niet echt noodzakelijk is. Als er al voldoende monteurs zijn.

Schrijf dan niet steeds in dit forum ā€œInternetten en tv kijken doe je bekabeld.ā€Ā 

Als KPN diensten niet wil leveren moeten ze het ook niet aanbieden.

Ā 

Reageer