Beantwoord

Erotiek zenders weg bij Pluspakket

  • 23 February 2020
  • 10 reacties
  • 16485 keer bekeken

Hallo, 

 

Wij hebben het pluspakket. Sinds een paar dagen is het erotiek pakket op 653 en 654 er niet meer. Klopt dit?

 

Met vriendelijke groet

Sebastiaan berndsen

 

icon

Beste antwoord door PeterG 23 February 2020, 20:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Die zenders worden nog doorgegeven.

Staan ze misschien verborgen? (Instellingen → zenders verbergen)

Of eigen zenderlijst waar ze niet in staan?

Hallo bedankt voor je reactie 

Ik heb al bij verborgen zenders gekeken. Ik heb de modem al opnieuw opgestart. 

Maar de zenders blijven weg. 

Hier zijn ze aanwezig.

Heb je zenderlijst “Alle zenders” actief (precies zo vermeld in de infobalk bij zenderwissel)

Zie je ze überhaupt wel staan in de lijst Zenders verbergen? Maak anders eens een 'screenshot'.

Als ze er niet staan… heb je écht het pluspakket nog wel?

Bv op 36 Eurosport 2, 85 Animal planet, 87 Nat. geo. wild

Reputatie 7
Badge +19

@Zebaztiaan Hoi Sebastiaan, wat gek dat je deze erotiekzenders ineens mist. Ik zie dat PeterG al met je mee aan het zoeken is, de zenders zijn er bij hem nog wel. 

Hier zijn ze aanwezig.

Heb je zenderlijst “Alle zenders” actief (precies zo vermeld in de infobalk bij zenderwissel)

Zie je ze überhaupt wel staan in de lijst Zenders verbergen? Maak anders eens een 'screenshot'.

Als ze er niet staan… heb je écht het pluspakket nog wel?

Bv op 36 Eurosport 2, 85 Animal planet, 87 Nat. geo. wild

Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op deze vragen. Laat je het ons weten, ook als je de oplossing gevonden hebt?

Ik snap er ook niets van heb al jaren Pluspakket betaal er nog steeds voor maar kan die zenders ook niet meer vinden hij slaat ze gewoon over met zappen.. 

@Tillie 

Bij de vorige software update zijn ze automatisch verborgen (zoals wettelijk voorgeschreven).

Ga dus onder instellingen naar zenders verbergen. Als je dan de kruisjes bij die zenders wegklikt en vervolgens 'bewaren’ doet kun je ze weer zien.

@Tillie

Bij de vorige software update zijn ze automatisch verborgen (zoals wettelijk voorgeschreven).

Ga dus onder instellingen naar zenders verbergen. Als je dan de kruisjes bij die zenders wegklikt en vervolgens 'bewaren’ doet kun je ze weer zien.

Jij hebt helemaal gelijk , op onverklaarbare wijze zijn inderdaad 2 zenders in deze verborgen lijst gekomen , bij mij alleen 652 en 653 , maar 651 en 654 weer niet ????    kpn weet van niks , callcenter is niet geïnformeerd , maar deze info van jou kant is zeer nuttig .  top top top 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Ronald 1971

In de zenderwijzigingen per 1 juli 2020 zijn deze twee zenders vernieuwd en ook dan is er een wettelijke verplichting dat deze zenders (weer) verborgen worden “aangeleverd”.

@Ronald 1971

In de zenderwijzigingen per 1 juli 2020 zijn deze twee zenders vernieuwd en ook dan is er een wettelijke verplichting dat deze zenders (weer) verborgen worden “aangeleverd”.

Beste , mooi dat jij dit verteld , ik wist het niet , volgens mij weten de meeste kpn helpdesk het ook niet , mooi dat die wet er is , maar het zou ook mooi zijn dat KPN dit ook aan zijn klanten verteld .  

 

groet Ronald 

 

Reputatie 7
Badge +19

@Ronald 1971 Hoi Ronald, wat RBxx aangeeft klopt inderdaad helemaal, maar ik begrijp je punt. Dankjewel voor het signaal, dat neem ik mee :slight_smile: