Vraag

Experia Box V8 vaak herstarten omdat iTV het niet meer doet

  • 28 September 2020
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik moet steeds vaker mijn experia box opstarten omdat mijn tv  het niet meer doet.  Kan dit ook komen door het nieuwe KPN Menu op mijn tv? Dat nieuwe menu ziet er mooi uit maar is wel irritant omdat je dubbel moet bevestigen in de gids en je ziet het programma niet meer terwijl je in de gids kijkt. 

 

Ben ik aan vervanging toe van de  box of is er iets anders aan de hand? 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @vygotsky! Goed dat je je vraag hier stelt. 🙂 Je geeft aan dat je herstart omdat de TV het niet meer doet, wat gebeurt er dan precies? Komt er een foutmelding in beeld? Heb je ook al een reset van de TV-ontvanger geprobeerd door de software opnieuw te installeren volgens stap 2? Ik ben benieuwd of dat helpt! 

Reputatie 7
Badge +20

V8 is alweer een oudje, ik had destijds ook problemen met de V8.

Sinds de V10 werkt echt alles perfect (alweer een paar jaar nu). 

 

Vraagje, waarom reset je de KPN IPTV decoder niet?

Waarom de experiabox? 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niks meer van je vernomen dus ik neem aan dat het inmiddels opgelost is. Zo niet, laat het gerust weten! 

Hoi Sanne, ik heb echt alle suggesties al geprobeerd. Ik betaal ook voor extra mb's omdat ik vanuit huis werk en ik heb glasvezel, ik ga er maar vanuit dat het aan de V8 ligt. 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @vygotsky! Goed dat je je vraag hier stelt. 🙂 Je geeft aan dat je herstart omdat de TV het niet meer doet, wat gebeurt er dan precies? Komt er een foutmelding in beeld? 

Kun je dit nog toelichten? Mij is nog niet duidelijk wat er precies speelt waardoor de V8 een herstart nodig heeft. 

Reageer