Beantwoord

experia box valt geregeld uit en start daarna moeilijk op

  • 21 December 2020
  • 6 reacties
  • 43 keer bekeken

Hallo ik heb al enige tijd last dat mijn experiabox zomaar uit valt en dat het danĀ resetten meerdere keren moet voordat opnieuw opstarten voordat hij het weer doet krijg er echt genoeg van ga overstappen als er niks aan gedaan wordt en dan die trage tv kastjes Pffff heb er echt me buik vol van

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 29 December 2020, 13:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Welke experiabox heb je?

Een experiabox V9

En er wordt gezegd door KPN dat ik glasvezel heb maar dat is niet het geval Ā heb gewoon koper dus betaal voor iets wat ik niet eens geleverd word je wordt bedonderd waar je bij staat šŸ˜¤

Reputatie 6
Badge +7

Gelukkig is de prijs van glasvezel en koper gelijk dus valt dat bedonderd worden financieel gezien mee.Ā 

Hoi @R kooleĀ . Welkom op het forum.

Erg spijtig dat je v9 zomaar herstart. Zie je op dat moment ook dat de lampjes uitgaan?

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan kan ik de lijn doormeten.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.