Beantwoord

Formule 1 op duitse TV niet opgenomen

  • 6 July 2020
  • 5 reacties
  • 115 keer bekeken

Goedemiddag

Ik wilde gisteren van de Forrmule 1 Op de Duitse zender RTL opnemen gisterochtend  geselecteerd en  maar bij thuiskomst was er niks opgenomen.

Ik heb dit ook al een keer gehad met een nederlandse zender met het programma " de gevaarlijkste wegen"  wilde bij thuiskomst dit programma kijken  maar helemaal niks terug te vinden bij mijn opnames.

Ik ga binnenkort een paar dagen we en ik wil weer een paar programma 's opnemen , 

Wat kan het probleem zijn?

Groet 

Bontekoe

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt Oorspronkelijk topic

icon

Beste antwoord door Henk2304 6 July 2020, 16:16

Bekijk origineel

5 reacties

Je reageert op een 3 jaar oud én destijds al beantwoord topic. Dan is de kans groot dat daar niet meer op gereageerd wordt.

Maar vooruit: als je op de KPN iTV -app kijkt (of met een pc op https://tv.kpn.com), staan de opnames er dan wel tussen? Zo ja, dan kun je de ontvanger(s) 't beste  uitschakelen met de schakelaar 8erop en na 30s weer inschakelen. Zo nee, heb je het Opnemen pakket? 

Overigens zijn de HD-zenders tegenwoordig gewoon beschikbaar vanaf "1” en zijn de kanalen 701 e.v. buiten gebruik.

Je reageert op een 3 jaar oud én destijds al beantwoord topic. Dan is de kans groot dat daar niet meer op gereageerd wordt.

Maar vooruit: als je op de KPN iTV -app kijkt (of met een pc op https://tv.kpn.com), staan de opnames er dan wel tussen? Zo ja, dan kun je de ontvanger(s) 't beste  uitschakelen met de schakelaar 8erop en na 30s weer inschakelen. Zo nee, heb je het Opnemen pakket? 

Overigens zijn de HD-zenders tegenwoordig gewoon beschikbaar vanaf "1” en zijn de kanalen 701 e.v. buiten gebruik.

Hartelijk dank 

De opnames staan wel de app dus ik ga de ontvanger even uit en in schakelen 

Mvg

Bontekoe

Reputatie 7
Badge +22

Hartelijk dank 

De opnames staan wel de app dus ik ga de ontvanger even uit en in schakelen 

Mvg

Bontekoe

Beste @Bontekoe, is het inmiddels gelukt om de opname van RTL in de lijst van jou TV ontvanger zichtbaar?

Ik zou voorstellen: test het eens met een opname van RTL DTL.

Ik heb 't net getest vanmiddag en er wordt opgenomen van die zender.

Overigens heb ik de indruk dat bij mij óók zondag ook 2 opnames niet doorgegaan zijn: NPO 1 van 11 tot 12 en NPO 1 Extra 11 tot 13 uur. (Troost TV).

Het was een drámatisch slechte race, dus wat dat betreft hoef je er niet rouwig om te zijn.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Bontekoe, welkom op het forum! Is het met de tips van Henk gelukt om de opname ook op de ontvanger te kijken? Ik ben benieuwd! 

Reageer