fout code stb-nmc-400

  • 2 December 2020
  • 9 reacties
  • 549 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Mensen hebben nog steeds de foutcode en dan kan Thomas van KPN de topic wel stoppen met het zelfde verhaaltje wat de mensen moeten doen maar dit helpt niet de fout zit bij jullie ik heb de inmiddels stokoude exp v8 en zou wel eens een nieuwe apparatuur willen zowel modem als tv kastjes houwel ik ook mensen hoor die de 12 hebben met de zelfde storing dus KPN kan wel steeds de topic sluiten maar daar gaat het probleem niet weg mee.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 2
Badge

Idd en het blijft heel stil bij KPN het zou ze sieren om dit aan de mensen te melden maar nee het enige is het riedeltje dingen die je moet doen maar dan kan je bezig blijven het zou KPN sieren om toe te geven dat het bij hun ligt en niet met onzin oplossingen te komen en een topic stoppen terwijl het niet opgelost is dit betekend dat de klachten of niet gelezen worden of niet serieus  genomen worden

Reputatie 7
Badge +17

@Hermanus18 ik heb de reacties hieronder afgesplitst. De reden hiervoor is dat stb-nmc-400 een storing is die individueel bij klanten voorkomt en opgelost moet worden. Het is een storing die voorheen onder zender tijdelijk niet beschikbaar viel en veroorzaakt wordt door een slechte verbinding tussen de tv ontvanger en het modem. 

Ik heb met de gegevens in je profiel de verbinding doorgemeten en kom daar in ieder geval geen rare dingen tegen. De verbinding naar je woning lijkt dus goed te zijn. Zou je nog kunnen aangeven hoe de verbinding is tussen het modem en de tv ontvanger? Is dit met een DVS of met een directe kabel? Zit er bijvoorbeeld nog een versterker tussen? Ik begrijp dat je als eerst kijkt naar de V8 gezien de leeftijd daarvan. Als deze defect blijkt dan gaan we die uiteraard omwisselen. Wat ik wel zeker wil weten is dat we daarmee ook het probleem hebben opgelost. Laat het me weten en dan gaan we aan een oplossing werken. :relaxed:

Reputatie 2
Badge

Hoi Bram dit is met een directe kabel die ik na de problemen ook nog vernieuwd heb maar dat mocht niet baten ik d ednk idd dat het aan de experia ligt, Herman

Reputatie 7
Badge +17

@Hermanus18 ik zou nog een tweetal dingen van je willen vragen. Kan je alleen nog even het modem resetten zoal hier bij stap 2. En de tv ontvanger ook zoals hier aangegeven bij stap 2? Als deze beide stappen het problemen niet hebben verholpen zou ik je willen vragen dat hier te laten weten. Dan kan ik verdere aansturing doen. 

Reputatie 2
Badge

Gedaan ook al daarvoor maar het helpt niet net weer een foutcode daarna ook weer pfffff

Reputatie 2
Badge

En vanavond om 10.30 weer foutcode nu is hij al 3 keer opnieuw begonnen om software te instaleren dus alweer een hele avond geen tv

Reputatie 2
Badge

Ik heb gister gebeld en er is gebleken dat het aan mijn experia box ligt en een nieuwe krijg maar ik heb geen bevestiging gehad kan dit voor mij nagekeken worden

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +17

@Hermanus18 ik zie dat er een aanvraag is gedaan voor een nieuwe ontvanger. Dit is gedaan via een formulier naar onze logistieke afdeling. Hier zou binnen enkele dagen reactie op moeten komen. Je krijgt dan een SMS met bevestiging dat er een ontvanger onderweg is. 

Reputatie 2
Badge

@Hermanus18 ik zie dat er een aanvraag is gedaan voor een nieuwe ontvanger. Dit is gedaan via een formulier naar onze logistieke afdeling. Hier zou binnen enkele dagen reactie op moeten komen. Je krijgt dan een SMS met bevestiging dat er een ontvanger onderweg is. 

Inmiddels een nieuwe Experia box ontvangen en na de grote storing geen foutcodes meer en daar ben ik blij mee hopen dat dit zo blijft