Beantwoord

Foutcode 143 ... interactieve tv samsung

  • 30 January 2019
  • 4 reacties
  • 104 keer bekeken

Oplossen graag van de foutcode
m.vr.gr. Anneke van Dop
icon

Beste antwoord door PeterG 30 January 2019, 13:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Alles gecontroleerd
het jasje zal wel weer vernieuwd moeten worden zie bijgaande foto
dit is al eerder gebeurt

Met het jasje bedoel je de DVS set neem ik aan. Code 143 (ontvanger heeft geen verbinding met Experiabox) komt idd vrijwel uitsluitend voor als een DVS wordt gebruikt. Probleem dan ook in 99,99% die DVS.

Even die herstarten. Eerst die bij Experia even uit het stopcontact. Als die weer herstart is dan de zelfde met de andere DVS-en. Gebruik er max 3. Eentje bij de Experia dus en 2 andere voor tv-ontvangers of bedrade pc.
Hoi @annatja21 . Welkom op het forum.
Zoals Peter terecht aangeeft betekent de code dat er geen verbinding is. Het kan zijn dat de DVS'n in energie bespaar modus zijn gegaan, hoewel ik dat niet direct uit de lampjes kan concluderen. Even de stekkers herstarten ( even loskoppelen ) lost het vaak op. Als het probleem blijft of je hebt dit om de haverklap, wil ik dat graag weten zodat we nader onderzoek kunnen doen!
We hebben niks meer gehoord, Anna. Ik ga er nu van uit dat het weer werkt. Zo niet, laat het weten!