Met het jasje bedoel je de DVS set neem ik aan. Code 143 (ontvanger heeft geen verbinding met Experiabox) komt idd vrijwel uitsluitend voor als een DVS wordt gebruikt. Probleem dan ook in 99,99% die DVS.
Even die herstarten. Eerst die bij Experia even uit het stopcontact. Als die weer herstart is dan de zelfde met de andere DVS-en. Gebruik er max 3. Eentje bij de Experia dus en 2 andere voor tv-ontvangers of bedrade pc.
Hoi @annatja21 . Welkom op het forum.
Zoals Peter terecht aangeeft betekent de code dat er geen verbinding is. Het kan zijn dat de DVS'n in energie bespaar modus zijn gegaan, hoewel ik dat niet direct uit de lampjes kan concluderen. Even de stekkers herstarten ( even loskoppelen ) lost het vaak op. Als het probleem blijft of je hebt dit om de haverklap, wil ik dat graag weten zodat we nader onderzoek kunnen doen!
We hebben niks meer gehoord, Anna. Ik ga er nu van uit dat het weer werkt. Zo niet, laat het weten!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.