Beantwoord

Foutcode 143, storing adapter of tv ontvanger

  • 29 June 2020
  • 3 reacties
  • 124 keer bekeken

Hallo, ik heb sinds gisteravond (waarschijnlijk niet eerder opgemerkt) een storing met het ontvangen van de zenders op mijn tv op de slaapkamer. Ik krijg steeds de melding code 143.

Ik heb alle stappen die jullie op de website aangeven 3x doorgelopen maar het lampje op de adapter blijft rood branden. Daarna heb ik jullie [proberen te bellen maar krijg dan een zeer irritant bandje te horen waarmee ik totaal niet geholpen ben.

Hoe kan ik telefonisch contact met jullie maken zodat ik iemand aan de telefoon krijg die me daadwerkelijk kan helpen. Als dit niet mogelijk is stap ik vandaag nog over naar Ziggo.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door huistijger 29 June 2020, 07:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Vopu 
Bel 0800 0402 en vraag een medewerker te spreken.
Een duidelijk klacht inspreken is beter dan wordt je gelijk met de juiste afdeling verbonden, maar het kan ook wel gebeuren dat je zo'n irritant bandje of sms-je krijgt waar je niks aan hebt.
Dus dan even vragen naar een medewerker.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Vopu, welkom op het forum! Heb je nog een medewerker kunnen spreken of een oplossing gevonden voor deze foutcode?
Om nog even wat toe te voegen aan het bericht van @huistijger, ook als je een sms gestuurd krijgt (ongeacht het onderwerp) word je daarna doorverbonden met een medewerker.

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!