Vraag

Foutcode 842

  • 17 February 2019
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Beste KPN , ik voer alle stappen uit om de foutcode te verwijderen maar zonder resultaat. Echt super irritant graag een oplossing

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @PetraBert, welkom! Ik snap dat dit heel vervelend is! Ik wil de stappen graag even met je doornemen. Je hebt de ethernetkabel opnieuw in de tv-ontvanger geplaatst en de ontvanger ook uit- en weer aangezet? Dat bood geen soelaas? Maak je gebruik van een DVS? Branden daar de lampjes wel wit?

Wil je naast het beantwoorden van deze vele vragen 😉, ook je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?
Reputatie 7
Badge +30
Is het inmiddels gelukt? Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Doe dat gerust alsnog als je vragen hebt.