Beantwoord

Foutcode AVS-TO-0001 sinds nieuwe TV-menu

  • 28 November 2020
  • 7 reacties
  • 2160 keer bekeken

Continue storing AVS-TO-0001 en wordt niet beter. Waarom is dit na installatie nieuwe menu zo slecht geworden? De programmeur heeft het helemaal verziekt en vorige programma verliep perfect en dot totaal niet. KPN niet te bereiken om storing door te geven. Zet alstublieft het vorige menu weer gewoon terug. Dit is zo onlogisch en slecht en slaat nergens op. Zonde van m’n geld en als het niet snel verbetert ga ik over naar een andere provider. 

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 3 December 2020, 12:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Onyxpanda1, bedankt voor je bericht!

Ik vind het jammer om te lezen dat je ontevreden bent over het nieuwe TV-menu. Ik kan je gelukkig vertellen dat we nog regelmatig nieuwe updates uitvoeren ter verbetering van het nieuwe TV-menu. Je kunt hiervoor dit topic in de gaten houden. 

Foutcode AVS-TO-0001 betekent dat het ophalen van gegevens te lang duurt. Je kunt dit eenvoudig zelf oplossen. Als je op de link klikt, kom je in een stappenplan. Wil je deze eens doornemen?

Ik sluit me aan bij de klacht van Onyxpanda1. Het nieuwe menu is ontstellend traag en vandaag kreeg ik als ‘kadootje’ de foutmelding AVS-TO-001 erbij. De gesuggereerde oplossing (30 seconden) standby helpt niet. 

Modemaansluiting is een ZTE Experia Box v10 /ZXHN H369A.

Graag een constructieve oplossing.

 

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Bert-V, welkom op ons forum. Mijn advies is om de tv-ontvanger te resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost.

Voor het nieuwe TV-menu wordt vanaf vandaag een nieuwe update uitgerold die de problemen met de traagheid zouden moeten verhelpen. Zie dit topic.

Beste Denise, ik heb de tv-ontvanger nu 2x gereset. bij 95P krijg ik melding dat er geen zender beschikbaar is en daarna blijft er een zwart scherm en de ontvanger blijft op 95P hangen. 

Ik heb de topic nu helemaal doorgelezen en kan de oplossing voor de traagheid er niet in vinden, wel de enthousiaste verhalen over de vernieuwingen. Misschien dat je je link wat specifieker kan maken. 

Graag een oplossing voor nu het zwarte scherm, er is nu geen radio of tv beschikbaar. 

Badge +19

Er zal een storing zijn want het wordt vaker gemeld vandaag.

Reputatie 7
Badge +17

Er was inderdaad sprake van een storing vandaag! De storing is verholpen.

De oplossing voor de traagheid van het nieuwe TV-menu zit in de nieuwe update die vanaf vandaag uitgerold wordt. Het is dus even wachten tot jij deze update ook aangeboden krijgt. Voor verdere update omtrent het nieuwe TV-menu raad ik je aan het topic dat ik eerder stuurde in de gaten te houden.

Het lijkt mij dat het aan het kastje ligt, ik hebber twee en met die anderen geheel geen problemen