Vraag

Foutcode stb-nmc-400

  • 9 October 2021
  • 4 reacties
  • 32 keer bekeken

Deze foutcode hebben wij ook steeds met nog meer andere met rec erg vervelend. Wifi doet het.niet goed, valt weg net als beeld tv blijft hangen. Tv beneden via stopcontact en ps5 bedraad ook problemen.  Het.is sinds een paar dagen, hiervoor nooit problemen gehad! Alles gedaan van de probleemoplosser en er zijn geen storingen. Ook geen nieuwe apparatuur in huis.en zelfs laptop en printer uit gezet. Wat kan dit zijn?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Minori, welkom! Wat ervaar je precies bij opnames/opnemen? Als je een opname terug wilt kijken? Je geeft aan dat de tv beneden gebruik maakt van een draadloze verbindingsset. Kan je deze er eens tussenuit (allebei uit het stopcontact) halen? En de tv ook bekabeld aansluiten op de Experia Box? Krijg je de betreffende foutcode dan nog steeds?

Ha @Minori, welkom! Wat ervaar je precies bij opnames/opnemen? Als je een opname terug wilt kijken? Je geeft aan dat de tv beneden gebruik maakt van een draadloze verbindingsset. Kan je deze er eens tussenuit (allebei uit het stopcontact) halen? En de tv ook bekabeld aansluiten op de Experia Box? Krijg je de betreffende foutcode dan nog steeds?

Ja bij opnames terug kijken gaat hij haperen, Netflix nergens last van, niet mogelijk direct aan te sluiten. De playstation is bedraad en ervaart het wegvallen van internet. Gisteren alles eruit gewacht en opnieuw gedaan helaas zonder resultaat. Ik denk dat het aan het internet ligt, wij hadden nooit eerder problemen.

Reputatie 7
Badge +30

Wat ik vermoed is dat de draadloze verbindingsset een storingsbron is geworden. Vandaar de vraag of je de mogelijkheid hebt om te testen zonder de dvs. Werkt de Playstation bijvoorbeeld wel vlekkeloos als je de draadloze verbindingsset uit het stopcontact hebt? 

 

Wil je daarnaast je postcode + huisnummer en klantnummer in je profiel zetten? Dan kijk ik mee naar je internetverbinding. Welke Experia Box heb je? 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je je profiel ingevuld hebt, maar mijn vragen niet beantwoord hebt. Zo kreeg ik geen seintje, vandaar de late reactie. Hoe staat het er nu voor? Loop je nog steeds tegen de problemen aan? Zo ja, zou je bovenstaande vragen willen beantwoorden?