Foutcode STB-ZAP-01 & Foutmelding AVS-TO-0001, AVS-403-10146_2 en AVS-500-10000 [Gesloten op 23-12-2020]

  • 24 August 2020
  • 1210 reacties
  • 111039 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1210 reacties

Reputatie 1
Badge

Hier doet hij het inderdaad ook weer. 

Reputatie 7
Badge +16

Er waren gisteravond inderdaad problemen met het terugkijken van opnames.

Reputatie 6
Badge +10

@Biebje, Ik heb je bericht samengevoegd met dit topic. Er was gister inderdaad een storing, waardoor je problemen kon ervaren met het terugkijken van opnames en/of programma's. Volgens de laatste informatie is deze storing inmiddels opgelost. Mocht je nog problemen ervaren, dan kun je het beste de tv-ontvanger herstarten.

Ik heb hetzelfde probleem. Zodra ik door wil spoelen blokkeert het En kan je niet meer stoppen. Alles zit dan vast en dan moet ik de decoder uit zetten. Ik heb volgens de eerdere instructie de software opnieuw geïnstalleerd maar helaas blijft het probleem bestaan.

wat kunnen we nu nog doen? Wat dit is echt vervelend. Alvast bedankt voor eventuele oplossingen 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Sinds nieuwe upgrade is het hopeloos schokkend beeld en geluid veel storingen opnemen en afspelen gaat niet , wat een ellende , hoop op compensatie vele malen gereset hielp ook niet Van alles gedaan.

Reputatie 1

 

Waarom worden de fout codes van de STB nog steeds niet herkend op de website..?

Doen we als gebruikers iets verkeerd met ingeven van de codes..?

Of loopt de website van KPN gruwelijk achter als het gaat om herkennen..?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik heb de instellingen gereset en hij doet het weer. Alleen jammer dat rtv Noord niet meer kan ontvangen. Een half uurtje in het weekend is het leuk, omdat we oud Groningers zijn.

Reputatie 1

Ik heb diverse keren het kastje uitgezet, een paar minuten gewacht en uiteindelijk schijnt alles weer te werken, hopelijk blijft dat zo.

ik krijg sinds enkele dagen de foutcode STB-zap-01 als ik een programma vanaf het begin wil kijken. Is hier een oplossing voor? Ik lees dat meer mensen dit probleem ondervinden maar ik kan nergens een oplossing vinden. Ik hoor graag even

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Dank voor de tip. Probleem verholpen!

Hier werkt het intussen ook weer in regio noordoost friesland. Het ligt dus echt aan software bij kpn, want ik heb niks aan of opnieuw gerest, maar gewoon een 24 uur gewacht. 

 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb de instellingen gereset en hij doet het weer. Alleen jammer dat rtv Noord niet meer kan ontvangen. Een half uurtje in het weekend is het leuk, omdat we oud Groningers zijn.


Je kan helaas alleen maar je eigen en aangrenzende regionale (provinciale) zenders ontvangen. Dat je eerder TV Noord kon ontvangen is dan een foutje geweest (maar wel in uw voordeel)

Ook ik heb genoemde foutmelding sinds een paar dagen (op beide ontvangers). Terugkijken niet meer mogelijk. Terug naar fabrieksinstellingen (frisse start) maakt niets uit. Terugkijken heeft het altijd gedaan, dus kabels, router, etc kan niet de oorzaak zijn.

Graag een oplossing 

Reputatie 7
Badge +9

goedemiddag beste bellamy.er was een storing. maar is inmiddels opgelost. Misschien even u decoder een Rezet geven 👍

Dank Cornelis voor je reactie,

Idd het kan nu weer wel, kijken of het stabiel blijft.

Mvg,

Bellamy

Gisteravond laat nogmaals terugkijken en opname kijken geprobeerd en warempel alles ging weer normaal. Dus toen geen problemen meer

Reputatie 2
Badge

Ik zie allemaal reacties maar het blijft erg stil aan de kant van KPN.  . . .. :thinking:

2e dag op rij een foutcode die volgens KPN niet bestaat

Reputatie 2
Badge

Beste forumleden, ik heb bij mij ook gekeken. Ik heb het gevoel dat er op dit moment een storing gaande is met terugkijken. Ik heb de moderator van KPN ingelicht, hopelijk krijg ik vanavond nog info.

Ik zie dat mijn vraag/opmerking verplaatst is naar een andere topic. Heb jij deze verplaatst of gaat dit automatisch? Mijn vraag blijft nl. nog steeds waarom de KPN geen melding doet op hun eigen site, zodat de consument niet met allerlei vragen blijft zitten omtrent een storing welke er wel degelijk was/is sinds gisteren. Via de site is het bijna onmogelijk om je vraag neer te leggen. De consument zou er bij gebaat zijn, als een storing via de website kenbaar gemaakt wordt. ipv jezelf elke keer af te vragen of er iets mis is met je eigen verbinding, of ontvanger ed. 

Reputatie 2
Badge

Ik zie allemaal reacties maar het blijft erg stil aan de kant van KPN.  . . .. :thinking:

Om doodmoe van te worden…..

Reputatie 7
Badge +17

Hallo allemaal! Ik tag diegene die (na de reactie van collega Ron) aangaven nog problemen te hebben. @Norbie@Marker63@Tallie69@JorisO@YoInTy@Renti@Danyco68.

Jullie kunnen dit probleem oplossen door de tv-ontvanger opnieuw op te starten. Werkt dit niet. Maak de tv-ontvanger dan enkele minuten stroomloos. 
Laten jullie in een reactie weten als jullie nog ergens tegenaan lopen? 

Reputatie 2
Badge

Nou. . Wat denk je wat we gisteren gedaan hebben om het probleem op te lossen. .  Maar dus niet de oplossing. .. Beste KPN. . . Met een betere oplossing komen dus:thinking:

Hier (Hattem) werkt het weer!

Vanaf gister krijg ik foutcode avs-500-10000, als ik met de afstandsbediening naar het Menu wil. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is? Ik kan alleen van zender wisselen met de afstandsbediening, maar verder kan ik niets veranderen.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor je snelle reactie, @Tallie69! Ik had gehoopt op blije(re) berichten. Het opnieuw opstarten/stroomloos maken is sinds vandaag een gegeven oplossing. De storing is/zou sinds vandaag opgelost (zijn) namelijk. Heb je de tv-ontvanger vandaag ook al eens stroomloos gemaakt of opnieuw opgestart? 

@Arne R. Fijn dat het bij jou weer werkt:cowboy: