Foutcode STB-ZAP-01 & Foutmelding AVS-TO-0001, AVS-403-10146_2 en AVS-500-10000 [Gesloten op 23-12-2020]

  • 24 August 2020
  • 1210 reacties
  • 110888 keer bekeken

Reputatie 3

Dit topic is gesloten! Hulp is niet meer nodig​​​​​​

Dankzij jullie hulp hebben we verbeteracties kunnen uitvoeren op het iTV-platform. Dit heeft goed uitgepakt, want de impact is afgenomen tot een normaal niveau.
Krijg jij deze foutcode(s) nog wel te zien? Herstart de (On Demand) opname/serie/film. Werkt dit niet en weet je zeker dat je niet getroffen bent door een storing? Maak dan een eigen topic aan op ons Forum*. De community staat voor je klaar! :innocent:

*Je kunt uiteraard ook bellen (0800-0402) of chatten met een van onze collega's

 

Foutcode STB-ZAP-xx of Foutmelding AVS-xxx-x

Meerdere klanten ervaren problemen met het terugkijken van programma's en opnames. De foutcodes variëren van 'AVS-xxx', 'STB-xxx', tot ‘ZAP-xxx-x’.
Er loopt al een tijdje een onderzoek naar deze verstoring. Uit analyse blijkt dat de problemen ontstaan door een aantal programma's die op  het laatste moment werden toegevoegd aan de gids. Soms gebeurt de aanlevering op zo'n laat moment, dat het niet meer mogelijk is, om het programma ook op het platform op te nemen. Als de klant dan dit programma wil terugzien, krijgt de klant een foutmelding. Dit kan helaas niet hersteld worden:disappointed_relieved: . Er wordt gekeken om het groene terugkijkenpictogram van de betreffende programma's ook weg te halen om onduidelijkheid te voorkomen. 

 

Help ons mee! 

Het onderzoek gaat onverminderd door. Hierbij kunnen we jullie hulp goed gebruiken. Krijg jij een van de bovengenoemde foutmeldingen bij het bekijken van een opname gemaakt ná 2 oktober? Plaats dan een reactie met de volgende informatie:

- Welk programma het betreft;

- Wanneer de originele uitzending van dit programma was; (tijd en datum)
- Wanneer wilde je de uitzending terugkijken (het moment dat het niet lukte); (tijd en datum)
- Wat er precies gebeurde (incuslief foutmelding);

- Staat de opname in de opname lijst? 

LET OP! Vul daarnaast je gegevens in in je profiel, dan kunnen wij de gegevens delen met de techniek!

*admin: bericht aangepast 

 

 

*admin: topic gesloten op: 23-12-2020 19.02 uur

Lisa 3 jaar geleden

Beste allemaal! Dit topic is gesloten omdat de impact is afgenomen. Mocht je nog wel last hebben van deze foutmelding, check dan onze site>Afspelen mislukt
Geen succes? Maak je eigen topic aan! De community staat voor je klaar :nerd:

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

1210 reacties

Reputatie 7

Wat schetst mijn verbazing, gisteravond functioneerde het opname ophalen en de tv-gids niet, ik kijk nu om 11.00u en alles werkt weer. Rarara wat 'n tovenarij, ik kan het niet meer volgen. Gelukkig werkt het weer.

De update van de html op de TV ontvangers is vannachte weer teruggedraaid. Deze update was naar alle waarschijnlijkheid de oorzaak van de twee grote storingen gisteren. Helaas is daarmee voor een groep abonnees wel weer het traag werken van de gids teruggekomen.

@wjb schreef: Helaas is daarmee voor een groep abonnees wel weer het traag werken van de gids teruggekomen.

Ik merkte / zag 't pas n.a.v. je opmerking hier. Want het is nog net zo 'snel’ (3 seconden) als gisteren. En tot dan was het dik 7 seconden.

Badge

Dit zelfde probleem, hebben. Wij ook sinds een paar weken, niet constant maar met regelmaat, voornamelijk met het opnemen van een serie programma, wat elke dag op de tv komt, en wij elke dag opnemen.

het gaat om het programma op SBS6, lang leven de liefde.

foutcode STB-ZAP-01

Datum: 21-12-2020, opname van 19.00 uur, willen kijken rond 21.00 uur.

Reputatie 4
Badge +4

Hier ook alleen met het programma Lang Leve de Liefde.

Reputatie 7
Badge +20

bedankt voor het melden @Wibisa en @Hans-h, ik geef het door aan de specialisten!

Reputatie 2

Dagelijkse probleem bij Lang Leve de liefde foutmelding stb-zap-01

Hier ook elke dag hetzelfde met Lang leve de liefde.…

Heb de reeks eruit gehaald en opnieuw maar helaas....volgens mij nadat de tijd is veranderd van 6 naar 7 uur.....

Reputatie 7

Ik heb jullie ook doorgegeven aan de specialisten @Doekies en @Jolanda197741!

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Doekies, @Jolanda197741, @Wibisa en @Hans-h! Op de valreep zijn jullie hier binnengekomen zie ik. Zoals jullie zien hebben we vandaag de knoop doorgehakt. De impact is teruggedrongen tot een normaal niveau en daarom sluiten we dit topic. Als jullie last blijven houden van de foutcode. Maak dan een eigen topic aan! 
We helpen jullie dan individueel verder:innocent:  

Reputatie 7
Badge +17

Beste allemaal! Dit topic is gesloten omdat de impact is afgenomen. Mocht je nog wel last hebben van deze foutmelding, check dan onze site>Afspelen mislukt
Geen succes? Maak je eigen topic aan! De community staat voor je klaar :nerd: